• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: 24ur.com je bil septembra najbolj bran spletni medij

Podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da je bil 24ur.com v septembru najbolj bran slovenski spletni medij. Sledita mu portala siol.net rtvslo.si.

Svet pristopnikov MOSS je objavil valutne podatke MOSS za september 2018. Ti kažejo, da je 24ur.com septembru obiskalo več kot 620 tisoč unikatnih obiskovalcev. Drugouvrščeni Siol.net, ki je bil prej pet mesecev najbolj obiskan spletni portal v Sloveniji, je septembra  obiskalo 567 tisoč, rtvslo na tretjem mestu pa 530 tisoč unikatnih obiskovalcev. Med najbolj branimi slovenskimi spletnimi mediji sta še slovenskenovice.si in zurnal24.si.

Pri tem je zanimiv podatek, da je 24ur.com še julija obiskalo 552 tisoč obiskovalcev, septembra pa 627 tisoč. Jure Tepina, odgovorni urednik portala 24ur.com, je za MM povedal, da skrivnosti v »skoku« obiskanosti ni. »Rezultat je posledica dobrega dela ekipe z dneva v dan. Izredno pomembno nam je zagotavljati hitro in kakovostno vsebino in zaradi tega smo vsak dan vedno bili prva izbira uporabnikov. Posledično je tudi mesečni doseg boljši, kot je bil pred nekaj meseci.« Poudarja, da se doseg ni zvišal za več kot 60 tisoč uporabnikov, ampak se je zgolj vrnil na raven pred prenovo. »Portal 24ur.com je bil več let brez prestanka najbolj obiskan slovenski portal. Vsaka prenova zaradi vrste razlogov prinese precejšen padec, sočasno pa smo tudi prenovili in pomladili ekipo, ki se je izjemno hitro utekla in ustvarja veliko zelo zanimive vsebine za širok krog uporabnikov. Tako predvidevamo, da bo naš doseg rastel še naprej.«

Celotni podatki so objavljeni tukaj.