• Facebook
  • Twitter
  • RSS

New York Times ima že tri četrtine digitalnih naročnin

Pri New York Timesu so se očitno dobro pripravili na trend padanja tiskane naklade. Po zadnjih podatkih imajo 3,8 milijona naročnikov, od tega jih je kar 2,9 milijona naročenih na digitalne izdaje.

Foto: Jeenah Moon za The New York Times

V drugem četrtletju 2018 je The New York Times Company zabeležil dobiček v višini 21 milijonov evrov. Poleg dobička pa je ena najbolj znanih medijskih hiš na svetu za dodatno veselje analitikov in vlagateljev poskrbela še (vsaj) z enim podatkom. Po novem ima skoraj 4 milijone naročnikov, od tega jih je 2,9 milijona naročenih na digitalne izdaje. V primerjavi z enakim obdobjem lani se je število digitalnih naročnin povečalo za 20 odstotkov. Skratka, dober primer kljubovanja trendu, ko naklade tiskanih izdaj vztrajno padajo.

V sicer zelo kratkem sporočilu za javnost je Mark Thompson, direktor NYT, napovedal nadaljevanje rasti števila digitalnih naročnikov. »Prihodki od naročnin predstavljajo dve tretjini naših prihodkov, kar pričakujemo tudi v prihodnje. Verjamem, da je mogoče obstoječo bazo naročnikov še zelo razširiti.«