• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dnevnik + Večer = DV mediji

Po novih informacijah naj bi po združitvi medijskih družb Dnevnik in Večer nastalo podjetje DV mediji. Časopisa naj bi še naprej izhajala ločeno, združitev pa bi pomenila velik plus pri racionalizaciji stroškov.

 V sredo smo poročali, da družbi Dnevnik d. d. in Večer Skupina d. o. o., izdajatelja dnevnikov Dnevnik in Večer, napovedujeta združitev obeh časopisov. Vloge za soglasja so že podali Agenciji za varstvo konkurence. Družbi naj bi z združitvijo optomizirali poslovanje. Prodaja in naklade dnevnikov že več let padajo, prav tako pa kot tudi oglaševanje v njih. V skupnem portfelju bodo poleg dnevnikov še Nedeljski dnevnik, Vestnik, Razvedrilo, Stop, Jana, Lady, Pilot, Moj dom in Nika.

Združitev časopisov je za nekatere sporna zaradi koncentracije na trgu dnevno-informativnih medijev, kar sta v sporočilu za javnost obe družbi zanikali. Skupna naklada Dnevnika in Večera naj bi bila po zadnjih podatkih okrog 40 tisoč izvodov. Z uredniškega vidika naj do sprememb (beri: združitve) vsaj kratkoročno ne bi prišlo, poleg tega obstaja veliko tveganje izgube naročnikov. Podjetji si ne konkurirata, saj gre za precej regijsko usmerjena časopisa. Večer ima glavnino naročnikov v Mariboru, Dnevnik pa v Ljubljani in okolici.

Po drugi strani združitev časopisnih družb prinaša racionalizacijo oziroma zmanjšanje stroškov poslovanja. Z združitvijo trženjskih in administrativnih oddelkov si lahko obetajo precejšnje prihranke.

Kot že omenjeno, bi lahko pri tem ohranila enako število naročnikov in prihodkov. Leta 2017 so prihodki Večera znašali 10,7 milijonov evrov (15 tisoč evrov čistega dobička), Dnevnika pa 17,4 milijona evrov in 826 tisoč evrov čistega dobička.