• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tiskani izdaji Dnevnika in Večera se združujeta

Medijski družbi Dnevnik d. d. in Večer Skupina d. o. o., izdajatelja dnevnikov Dnevnik in Večer, napovedujeta združitev obeh časopisov. Vloge za soglasja so že podali Agenciji za varstvo konkurence. Vzrok za odločitev? Preživetje.

Foto: Večer

V obrazložitvi so pri Dnevniku zapisali, da razmere na trgu kažejo na nujo po združevanju obeh dnevnih časopisov. Znižujeta se namreč tako število kupcev dnevnikov kot tudi obseg oglaševanja. »Zaradi tega ediciji vedno težje samostojno izhajata, s čimer ni ogroženo le njuno zagotavljanje neodvisnega novinarskega dela, ampak tudi njuno preživetje.«

Družbi sta prepričani, da lahko samo z omenjenim načrtom združevanja in skupnim nadaljnjim razvojem zagotovljen obstoj obeh dnevnih časopisov.

Kot smo pisali v našem zadnjem poročilu o nakladi dnevnikov (preden se je z letom 2018 projekt RPN ukinil, o argumentih za ukinitev pa smo poročali tukaj), je bila prodana naklada Dnevnika 20.851, Večera pa 19.674 izvodov. Dnevnik z najvišjo prodano naklado so bile v tem obdobju sicer Slovenske novice s 53.373 prodanimi izvodi. Torej več kot prodani nakladi Dela in Dnevnika skupaj. Delo kot dnevnik z drugo najvišjo prodano naklado v državi je imel v tem obdobju 26.884 prodanih izvodov.

Odločitev obeh medijskih hiš je padla v že ne več tako zelo aktualnem negativnem trendu padanja tiskanih naklad. Razlike so velike že, če pogledate naše zadnje poročilo o nakladah in ga na primer primerjate s tistim iz septembra 2015.

Kako se bo novi časopis imenoval? Kdo bo urednik/ca? Koliko ljudi bo ostalo brez službe? Na odgovore bo treba počakati.