• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšla je sedma številka revije Preprosto

Na policah Lidlovih trgovin je nova, spomladanska številka revije Preprosto, ki jo Lidl Slovenija pripravlja v sodelovanju z agencijo za vsebinski marketing PM, poslovni mediji. Kot pravijo njeni ustvarjalci, so poleg receptov, nasvetov in idej v tokratno izdajo vključili nekaj zrelega šarma, ki se kaže v nasvetih za življenje.

Revija Preprosto nastaja v sodelovanju s slovenskimi ustvrajalci. Na sliki Anja Oman (Mami blogerke) in Urška Fartelj (220 stopinj poševno)

Revija na sto straneh ponuja prispevke številnih slovenskih ustvarjalcev. Med številnimi recepti si boste lahko prebrali članek Leonide Mrgole, ki s soprogom Albertom vodi Zavod Vezal,znana pa sta tudi kot avtorja knjižne uspešnice Izštekani najstniki in starši, ki štekajo. Domači kuharski mojstri bodo po navedbah snovalcev revije navdušeni nad domačim žarom, ki ga sestavite v štirih korakih. Ne manjkajo niti spomladanski recepti Lidlovega dvojca, Eme in Tomaža. Lidlova osebna trenerka Hana Vedrev je sestavila seznam devetih destinacij za družinski izlet v naravo, bralcem pa bodo v pomoč še nasveti za preprosto spomladansko čiščenje.

Ustvarjalci revije Preprosto so, kot pravijo sami, vanjo vključili malce zrelega šarma z nasveti za boljše življenje. »Ljubezen velikokrat potiskamo v predal skupaj z romantiko, vendar je veliko več. Je upanje, spoštovanje, prijaznost, hvaležnost, skrb za sočloveka in okolje. Nova številka revije Preprosto je prav tako ljubezen, saj je nastala v družbi izjemne skupine slovenskih avtorjev, ki jih druži ljubezen do lepega, pisane besede, izvrstne fotografije in iskrivih idej,« pravi Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija in glavna urednica revije.

Revija Preprosto izhaja od leta 2014 in je od takrat prejela več nagrad domače in mednarodne strokovne javnosti. Letos je prejela nagrado »zlato pero« (Golden Quill) za odličnost v komunikaciji v kategoriji publikacij in nagrado na tekmovanju Content Marketing Award za najboljšo publikacijo v kategoriji trgovina. Na konferenci za vsebinski marketing POMP je prejela nagrado za najboljšo tiskano revijo in najboljšo oblikovno rešitev na področju vsebinskega marketinga ter posebno priznanje za najboljšo naslovnico.