• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: Siol.net je bil marca najbolj bran spletni medij

Podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da je bil Siol.net v marcu najbolj bran slovenski spletni medij. Sledita mu portala 24ur.com in rtvslo.si. O rezultatih raziskave in predstavitvi novega podportala za mlade Plac smo se pogovarjali z Blažem Jarcem, odgovornim urednikom portala Siol.net.

Siol.net izdajatelja TSmedie je v marcu obiskalo več kot 629 tisoč unikatnih obiskovalcev. Rezultati MOSS sicer kažejo na majhne razlike v obiskanosti vodilnih slovenskih portalov. 24ur.com, ki je na drugem mestu, je obiskalo 610 tisoč, rtvslo.si na tretjem mestu pa 584 tisoč unikatnih obiskovalcev. Med najbolj branimi slovenskimi spletnimi mediji so še zurnal24.si, slovenskenovice.si in bolha.si.

Rezultati so odvisni od zgodb

Pri Siolu priljubljenost portala Siol.net med slovenskimi bralci pripisujejo relevantnim vsebinam in svežega oziroma trendovskega pristopa, s katerim bralcem ponujajo vsebine. Bralci naj bi odlično sprejeli v januarju prenovljeno vstopno stran z boljšo uporabniško izkušnjo. »Promet sicer raste tudi na preostalih platformah, a je rast na mobilnih napravah največja. Že pred časom smo se odločili, da bomo razvoj podredili različnim napravam. Posledično imamo produkte prirejene vsem mogočim platformam,« je za MM povedal Blaž Jarc.

In katere rubrike bralci na Siolu.net najbolj spremljajo? »Največji promet imajo rubrike Novice, Posel Danes in Sportal, pa tudi kolumne. Zadnje mesece beležimo veliko rast na Trendih. So pa rezultati odvisni od zgodb. Na Siolu ves čas delamo na močnih, analitičnih zgodbah. Te se berejo in gledajo najbolj množično. Ne glede na to, v katero kategorijo sodijo,« pojasnjuje sogovornik.

Tudi za mlade se najde Plac

Čisto svež je tudi Siolov novi spletni podportal za mlade Plac z lastnimi vsebinami in videoprodukcijo. Namenjen je spletnim uporabnikom do 25 let. Vsebina in njeno podajanje bosta torej prilagojeni generaciji Z. »Lahko ste prepričani, da v načrtu nimamo le klasičnega oglaševanja. Veliko delamo na dogodkih in bomo poskušali vsebino dobesedno pripeljati do mladih. Plac je prostor, kjer bodo vsebino lahko soustvarjali vsi. To je »plac«, kjer se ideje deli in ne samo prebira,« pravi Jarc.

Vsebine na Placu se sicer dotikajo tako resnih kot tudi lahkotnih tem. Namen portala je mladim bralcem ponuditi uporabno informacijo ali zabavo na način, ki jim je blizu.