• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko zapiska zadnji spletni vlak

5. marca se je 24ur.com, ena najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji, predstavila v novi podobi. Kot je za MM povedal Jure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com, se je stari rok trajanja iztekel.

Jure Tepina, odgovorni urednik spletnega portala 24ur.com.

Tako utečeni, da je bilo že dolgočasno

24ur.com v povprečju obišče več kot 330.000 dnevnih obiskovalcev in po zadnjih ugotovitvah raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) gre za najbolj obiskano spletno mesto v Sloveniji. Kot pojasni Jure Tepina, je stara stran dobro služila svojemu namenu in je bila dolgo referenčna stran za marsikoga v Sloveniji tako po tehnologiji kot tudi po dizajnu, vsebini in dosežkih.

»Predvsem pa so se spremenile navade in pričakovanja uporabnikov in piskal je že zadnji vlak, da temu sledimo. V procesu prenove je sodelovalo ogromno število ljudi, ki pa so bili tako usklajeni, kot da bi bili dejansko na tirnicah. Končna prenova je bila tako utečena, da je bilo že kar malo dolgočasno, ko ni bilo nobene drame in je vsak točno vedel, kaj je njegova naloga, in čisto vsak je svoje delo opravil vrhunsko,« pojasni Tepina. Kot najpomembnejše pa izpostavlja dejstvo, da je celotna nova stran rezultat dela ekipe v hiši.

Učinkovitost, ki je zastavljena preprosto

V manj kot pol leta je ekipa digitalnega razvoja ustvarila popolnoma novo spletno stran in sistem za urejanje člankov. Tu so še nova koda, nov uredniški sistem, prilagoditev za mobilne telefone in optimizacija strani s hitrejšim nalaganjem fotografij in videovsebin. Ne gre pozabiti niti na novo podobo, ki po besedah sogovornika sledi svetovnim spletnim trendom. Pri razvoju so se zgledovali po tujih referenčnih straneh z »razmeroma konservativnimi modeli«, a se jih niso držali brezpogojno.

»Predvsem smo se zgledovali po slovenskih uporabnikih. Ker imamo v Sloveniji največji delež zelo zvestih uporabnikov, je bilo smiselno, da jim uporabniško izkušnjo na novi strani olajšamo, ne otežimo. Zato ima pri nas celostna grafična podoba že dolgo tradicijo in logični smisel. Velikokrat je najtežje narediti nekaj preprostega, čistega, preglednega, pa hkrati izjemno učinkovitega in obdržati rdečo nit. To je ekipi Pro Plusa uspelo z odliko,« je zadovoljen Tepina. 

Preglednost in odzivnost sta glavni prednosti nove strani

V sporočilu za javnost družba Pro Plus poudarja, da so spremembe danes edina stalnica. »Danes nihče nima ne časa ne volje, da bi informacijo bodisi iskal, bodisi čakal. Na novi strani informacija sama in takoj najde pot do uporabnika. Uporabljene tehnologije, lažja dostopnost vsebin, intuitivna navigacija in odzivnost pa bodo podlaga za nadaljnji razvoj strani in vseh pripadajočih aplikacij.« Napovedujejo še številne druge novosti, ki jih bodo veseli predvsem športni uporabniki, vendar za zdaj ne želijo izdati vsega.