• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Primorske novice imajo novo celostno grafično podobo

Leto po vsebinski in oblikovni prenovi priloge Sobota je medijska hiša Primorske novice prenovila tudi dnevnik Primorske novice in prilogo 7. val. Nova podoba dnevnika in logotip je delo grafične oblikovalke Ajda Bevc, prva številka prenovljenih Primorskih novic pa izide 5. februarja 2018.

Foto: Tomaž Primoržič/FPA

Zadovoljiti potrebe sodobnega bralca

Rok Hladnik, direktor medijske hiše Primorske novice, je povedal, so družbo pri nadaljevanju prenove vodile zlasti želje in potrebe naročnikov in bralcev ter pozitivni odzivi po prenovi priloge Sobota. »Z oblikovnimi spremembami želimo zadostiti potrebam sodobnega bralca, ki se nenehno spreminjajo. Nastala je branju prijazna, pregledna, grafično pestra podoba časopisa. Vse, kar počnemo, delamo z odgovornostjo do bralcev,« pojasnjuje Hladnik. Primorske novice prihajajo v novi podobi 70 let po prvi številki časopisa, ki je izšla 8. novembra 1947.

Informacija je veliko več od pisane besede

»Informacija je veliko več od zgolj pisane besede; fotografija je pomemben gradnik vsakega sodobnega časopisa, že dolgo je del informacije tudi podatek, ki je predstavljen grafično in shematsko. Hkrati je pomemben element tudi pojavna plat, se pravi, kako je stvar videti. Je lepa, je grda, je zračna, je »zabita«, kot rečemo v žargonu,« je potek prenove opisal Antiša Korljan, odgovorni urednik Primorskih novic.

V prvem četrtletju letošnjega leta družba napoveduje novosti tudi na digitalnih platformah. Za februar načrtujejo prve spremembe, in sicer prost dostop do digitalnih vsebin za naročnike tiskane izdaje. Aktivnosti v povezavi z digitalnimi izdajami so v zadnjem obdobju usmerjali v prilagajanje poslovnega modela.