• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The Guardian zaživel v novi podobi

Ena najuglednejših medijskih blagovnih znamk je doživela občutno prenovo. Njeno prepoznavno modro-belo barvo je zamenjala črno-bela, tiskana izdaja pa od 15. januarja 2018 izhaja v tabloidni podobi.

Guardianova urednica Katharine Viner s prvim izvodom prenovljenega Guardiana. Foto: Alicia Canter

Katharine Viner, The Guardianova urednica, se v uradni obrazložitvi zahvaljuje bralcem, ki so aktivno sodelovali pri oblikovanju nove podobe. Za novo celostno grafično podobo časopisa sta poskrbela hišna ekipa oblikovalcev s kreativnim direktorjem Alexom Breuerjem na čelu in oblikovalski studio Commercial Type.

»Naše nove izdaje temeljijo na vrlinah, ki jih naši bralci najbolj cenijo: jasnost v svetu, kjer bi morala biti dejstva nekaj svetega, vendar se prepogosto spregledana, domišljiji v dobi, v kateri ljudje hrepenijo po novih zamislih, in alternativah trenutnemu stanju,« novo podobo utemeljuje Vinerjeva.