• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali leto 2018 pomeni konec tiskanega Playboya?

Podjetje Rizvi Traverse, eden večjih delničarjev družbe Playboy Enterprises, je napovedalo večji poudarek partnerstvom z nočnimi klubi in igralnicami.

Foto: Wall Street Journal

Sodeč po besedah Bena Kohna, direktorja družbe Rizvi Traverse, se v »Svetu Playboya (»World of Playboy«) obeta ena največjih sprememb do zdaj. Sprva le govorice o začetku konca kultne revije za moške naj bi se že nekaj mesecev po smrti ustanovitelja Hugha Hefnerja tudi uresničile. Kot poročajo na portalu The Wall Street Journal, dogovor s pokojnim Hefnerjem določa, da bo revija izhajala le še toliko časa, dokler jo bo urejal »Hef« sam.

»Osredotočiti se želimo na »Svet Playboya«, ki je veliko več kot zapuščina tiskane izdaje. V letu 2018 načrtujemo prehod iz medijskega podjetja v podjetje za upravljanje blagovnih znamk. Nisem prepričan, ali je tisk še vedno najboljši način za komunikacijo z našim občinstvom,« je za The Wall Street Journal povedal Kohn.

Pričakuje 20-odstotno rast prihodkov, tudi v primeru prenehanja izdaje tiskanega Playboya. Družba Rizvi Traverse je že ob nakupu 33-odstotnega deleža Playboya leta 2011 začela z večjimi naložbami v licenciranje nočnih klubov in igralnic v Indiji in Veliki Britaniji. Del sprememb je tudi »selitev« zabav iz Playboyevega dvorca v nočne klube v Las Vegas.