• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Biti za tekmeci ni nujno slabo

Časopis The Washington Post, ki je v lasti ustanovitelja Amazona Jeffa Bezosa, je napovedal odprtje studia za oznamčene vsebine v Londonu. Letos so prihodke od digitalnega oglaševanja povečali za 35 odstotkov (skupaj 100 milijonov dolarjev), drugo leto pa jih želijo za 50 odstotkov.

Foto: The Washington Post

The Washington Post je po Bezosovem prevzemu rasel počasneje od nekaterih tekmecev. Če so številni trenutno v škripcih (in bodo po napovedih strokovnjakov še bolj), je po poročanju Digidaya The Washington Post šele za prihodnje leto napovedal ustanovitev studia za oznamčene vsebine v Evropi in imenoval sploh prvega direktorja marketinga za območje Evrope in Azije.  »Biti 12 mesecev za tekmeci sploh ni slabo. Učimo se iz njihovih napak: ne zaposluj novih ljudi, če nimaš naročnikov,« je za Digiday načrte razkril Paul Tsigrikes, podpredsednik oddelka za marketing pri The Washington Postu. Njegova izjava je zelo aktualna.

Zadnjih nekaj tednov so v strokovni javnosti odmevale novice o slabšem uspehu digitalnih »zvezd«, kot so Vice, BuzzFeed in Mashable. Tudi njihovi modeli so temeljili na oznamčenih vsebinah in drugih oblikah digitalnega oglaševanja. Letos so očitno zatajili in leto končali s precej manjšimi prihodki od pričakovanj ter odpuščanji. Predvsem pa so po mnenju številnih strokovnjakov rasli prehitro, in se posledično tudi hitro širili na mednarodne trge, kjer zdaj krčijo število delovnih mest. Po drugi strani območje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike po Tsigrikesovih besedah za The Washington Post predstavlja »motor rasti«.