• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BuzzFeed potegnil »ročno« in napovedal številna odpuščanja

Ameriška medijska družba BuzzFeed je zaradi manjših naložb v nativno oglaševanje (temelj njihovega poslvnega modela) napovedala velike kadrovske spremembe.

Jonah Peretti, ustanovitelj in direktor BuzzFeeda

Kot smo pisali v 437., novembrski številki MM-a, je BuzzFeed iz spletne strani za preganjanje dolgčasa prerasel v pravo medijsko družbo z novičarskim portalom in kreativno agencijo, kjer še vedno najdete cel kup zabavnih vsebin. Njegov poslovni model temelji oziroma je temeljil na predvsem nativnem oglaševanju, ki pa ne prinaša več dovolj velikih prihodkov. Ker so oglaševalske naložbe zdaj manjše, je BuzzFeedov direktor Jonah Peretti napovedal tako strukturne spremembe kot tudi spremembe poslovnega modela podjetja. Med drugim tudi tako, da bo samo v ZDA odpustil 100 zaposlenih v prodajnem oddelku, novinarski oddelek pa bo za zdaj ostal nedotaknjen. Po poročanju časnika Wall Street Journal ima BuzzFeed letos velike težave z dobičkonosnostjo, zato so se močno povečala ugibanja o BuzzFeedovi prvi javni ponudbi delnic na borzi.