• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The New York Times z višjim plačilnim zidom

Da bi povečal število naročnikov, bo The New York Times prepolovil število brezplačnih člankov. Od petka, 8. decembra, bo bralcem na voljo le pet brezplačnih člankov na mesec.

The New York Times se je odločil za največjo spremembo po uvedbi plačilnega zidu (»paywalla«) leta 2012. V luči izbruha afer, povezanih s spolnim nadlegovanjem v Hollywoodu, in Trumpovih škandalov se je število njihovih letnih naročnin septembra povečalo za 60 odstotkov v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. To je vplivalo tudi na rast delnic, katerih vrednost se je po poročanju Bloomberga 1. decembra povečala za kar 41 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

»Potreba po kakovostnem poročanju še nikoli ni bila večja. Zato smo se odločili, da poskusimo z manj brezplačnimi vsebinami. Smo v zelo vročem obdobju za naš posel. Zdaj so odlični pogoji, da pokažemo, da je kakovostno novinarstvo vredno plačila,« je povedala Meredith Kopit Levien, podpredsednica družbe The New York Times Company.