• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Preprosto za preprostejše praznike

Na policah je predpraznična številka revije Preprosto, ki jo Lidl Slovenija pripravlja v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji. Tudi v novi izdaji, h kateri so tudi tokrat prispevali številni slovenski ustvarjalci, lahko najdete veliko idej za prihajajoče praznike.

K novi številki revije Preprosto je prispeval tudi ilustrator Mitja Bokun (levo). Intervju z njim si lahko preberete v 437., novembrski številki Marketing magazina.

Šesta številka revije Preprosto, ki jo Lidl Slovenija izdaja dvakrat letno, se posebej posveča receptom za pripravo prazničnih sladic na različne načine. Ker k dobri večerji sodi tudi (dobro) vino, so pripravili še nabor vin za kombiniranje z različnimi vrstami hrane. Ne veste, kam z ostanki? Morda vam pridejo nasveti, kako uporabiti ostanke jedi za pripravo novih obrokov. V reviji lahko preberete tudi zapis zdravnice in govorke Sanele Banović, ki piše o sreči, in nekaj nasvetov za nego kože. »Revija vedno ponuja za vsakogar nekaj, predvsem pa njena uporabnost seže dlje kot samo do praznične družinske večerje in praznovanja novega leta,« je na predstavitvi povedala Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija in glavna urednica revije.

»Največji izziv je tisto, kar nastaja v uredniški glavi, predstaviti avtorjem na način, da spodbudiš njihovo kreativnost, jim nudiš možnost za ustvarjanje, kot sami želijo, obenem pa, da nastane natanko tisto, kar si si predstavljal – in seveda še več. Ko začnejo prihajati izdelki, se čudiš, kako so se stvari izoblikovale iz tiste osnovne zamisli, kakšna bo nova revija,« je dejal Nenad Senić, izvršni urednik in uredniški direktor v agenciji PM, poslovni mediji.

Revija Preprosto izhaja od leta 2014 in je od takrat prejela več nagrad domače in mednarodne strokovne javnosti. Letos je prejela nagrado »zlato pero« (Golden Quill) za odličnost v komunikaciji v kategoriji publikacij in nagrado na tekmovanju Content Marketing Award za najboljšo publikacijo v kategoriji trgovina. Na konferenci za vsebinski marketing POMP je prejela nagrado za najboljšo tiskano revijo in najboljšo oblikovno rešitev na področju vsebinskega marketinga ter posebno priznanje za najboljšo naslovnico.