• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: v septembru je bil najbolj bran Siol.net

Podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) za februar 2017 kažejo, da je bil Siol.net v septembru najbolj bran slovenski spletni medij. Sledita mu portala 24ur.com in rtvslo.si. O rezultatih raziskave pa tudi ganljivi zgodbi Biserke Petrović in Gorana Dragića smo se pogovarjali z Blažem Jarcem, odgovornim urednikom portala Siol.net.

Foto: Siol.net

Siol.net izdajatelja TSmedia je v septembru obiskalo več kot 684 tisoč unikatnih obiskovalcev. Pogled na rezultate kaže, da je šlo na tesno. 24ur.com, ki je na drugem mestu, je obiskalo 682 tisoč, rtvslo.si na tretjem mestu pa 583 tisoč unikatnih obiskovalcev. Vsem trem vodilnim portalom je branost v septembru zrasla za več kot deset odstotkov. Med najbolj branimi slovenskimi spletnimi mediji so še zurnal24.si, slovenskenovice.si in svet24.si.

Jarc: Dobrih praks ne spreminjamo

»Že pred meseci smo začrtali novo usmeritev, pri kateri dobrih praks ne spreminjamo, ampak jih dopolnjujemo z dodatnimi dnevnimi vsebinami. Vse bolj se povezujemo tudi z videovsebinami. Že tako obširnemu naboru vsebin smo dodali še zgodbe, ki imajo izrazit človeški vidik,« je za MM povedal Blaž Jarc, odgovorni urednik portala Siol.net. Pri tem posebej izpostavlja zgodbo o Biserki Petrović (mami Dražena Petrovića, legende jugoslovanske košarke op. p.) in Goranu Dragiću, ki so jo pripravili skupaj z uredništvom Planet TV. Samo video je po njegovih navedbah dosegel več kot 525 tisoč ogledov. Prizna, da so se v ekipi zavedali velikega potenciala zgodbe. »Nihče pa ni mogel predvideti, da bo uspeh tako velik. Tako v uredništvu Planet TV kot Siol.net smo naredili vse za to zgodbo in jo pripeljali do konca. Pozitivno plat so prepoznali bralci sami in jo razširili med svoje prijatelje in znance.«

Blaž Jarc, odgovorni urednik portala Siol.net

Pri širjenju oziroma deljenju vsebin ne moremo mimo vprašanja o deležu prometa z družbenih omrežij. »Naša interna analitika kaže, da smo samo septembra v primerjavi z avgustom opazili 40 odstotkov več uporabnikov (»cookiejev«) s Facebooka, s Twitterja pa za 31 odstotkov,« pojasnjuje Jarc. Dodaja, da vsebine prilagajajo vsakemu družbenemu omrežju posebej, pri čemer nameravajo prisotnost na Instagramu in Snapchatu še okrepiti.