• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Za zaupanje bralcev so ključne prave novice in prve informacije«

Medijska hiša Pro Plus poroča, da se je obiskanost novičarskega portala 24ur.com v luči »košarkarskega« septembra povečala za 10 odstotkov. 18. septembra 2017, na dan prihoda slovenskih reprezentantov v domovino torej, je portal obiskalo več kot 400 tisoč unikatnih uporabnikov. O rekordni branosti smo se pogovarjali z Denisom Oštirjem, odgovornim urednikom spletnih vsebin pri Pro Plusu.

Rast na vseh spletnih platformah

Kot je za MM povedal Denis Oštir, odgovorni urednik spletnih vsebin v medijski družbi Pro Plus, je bil september novičarsko izjemno bogat mesec. Še posebej je bil bogat s športnimi uspehi; največji med njimi je seveda zmaga košarkarjev na evropskem prvenstvu Eurobasket. »Ker smo del medijske hiše, ki je pridobila pravice in odlično spremljala evropsko prvenstvo v košarki, se to pozna tudi na dobrem odzivu bralcev naše spletne strani,« pojasnjuje sogovornik. Pri Pro Plusu sicer poudarjajo, da beležijo rast na vseh spletnih platformah. Mesečni obisk mobilne spletne strani m.24ur.com se je septembra povečal za 12 odstotkov. In to kljub dejstvu, da v mesečnem mobilnem prometu zaradi specifikacij ne upoštevajo mobilne aplikacije 24ur.

Družbena omrežja so pomembna, ampak ...

Številni založniki, medijske hiše pa tudi novičarski portali pri pridobivanju novih bralcev in ohranjanju starih stavijo na družbena omrežja, predvsem Facebook in Twitter. Oštir pravi, da se pomembnosti družbenih omrežij pri distribuciji medijskih vsebin zavedajo. »V uredništvu smo ponosni, da smo s svojim delom v preteklih letih bralcem dokazali, da je 24ur.com zaupanja vreden portal s pravimi novicami in prvimi informacijami zanje. Zato se na našo spletno stran vračajo in do nje dostopajo neposredno in od družbenih omrežij nismo odvisni,« dodaja sogovornik. Po njegovih besedah to potrjujejo tudi podatki projekta MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani, ki kažejo na to, da do 24ur.com dnevno dostopa največ spletnih bralcev.

S Snapchatom in Instagramom do mlajših bralcev 

Pri 24ur.com eksperimentirajo tudi s Snapchatom in Instagramom. Z odzivom so po besedah sogovornika zelo zadovoljni. »Ne samo, da število ljudi, ki nas spremljajo preko obeh platform, raste, tudi odziv, ki ga dobimo od njih, je dober in konstruktiven. Omogočajo nam predvsem, da dosežemo mlajše bralce, ki do vsebin dostopajo drugače in ne preko brskalnika svojega mobilnega telefona.«