• Facebook
  • Twitter
  • RSS

The New York Times avtomatizira urejanje komentarjev

Urejanje komentarjev člankov je lahko naporna reč. Sploh, če se spopadaš s tudi po dvanajst tisoč komentarji na dan, kot je to v primeru časopisa The New York Times. Kmalu bo to poleg štirinajstčlanske skupine moderatorjev počel – »Moderator«.

Foto: David Doran/NYT

Kot pravijo pri eni najprepoznavnejših medijskih blagovnih znamk, je urejanje komentarjev velika težava. Po besedah NYT je tako veliko število komentarjev nemogoče učinkovito urejati, pa še ti so osredotočeni le na kletvice in grožnje. Trenutno imajo za komentiranje na spletu odprtih 10 odstotkov člankov, kar pa naj bi do konca leta razširili na do 80 odstotkov. Pri tem jim bo pomagalo orodje Moderator, ki ga je razvilo podjetje Jigsaw, Googlov tehnološki inkubator. Moderator temelji na strojnem učenju oziroma predvidevanjih, kaj bi v primeru spornega komentarja storil »pravi« moderator.

»Dolgoročno poskušamo na novo definirati pojem spletnega komentiranja. Želimo razviti skupnost, kjer bralci lahko komentirajo novice v okolju brez nadlegovanja, zlorab ali celo vašega »norega« strica. Upamo, da se nam pri teh prizadevanjih pridružite,« je v sporočilu za javnost povedal Bassey Etim, vodja ekipe spletnih moderatorjev pri NYT.