• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Financial Times: Razumemo vas. A prosimo, izklopite »adblockerje«.

Registriranim uporabnikom z vklopljenimi »adblockerji« (programsko opremo, ki preprečuje prikazovanje spletnih oglasov) je britanski finančni dnevnik The Financial Times popolnoma zaprl dostop do vsebin.

Bralce je Financial Times v tem tednu začel obveščati o spremenjeni politiki do dostopa do vsebin na osebnih računalnikih. »Vašo odločitev popolnoma razumemo. Vendar pa brez sredstev tako iz naročnin kot tudi oglaševanja kakovostno novinarstvo žal ni mogoče,« pojasnjujejo pri FT. 

Gre za korak naprej po testnem obdobju julija lani, ko so pri obveščanju bralcev pokazali precejšnjo mero kreativnosti (glej sliko). Po FT-jevih navedbah je prošnje upoštevalo 47 odstotkov uporabnikov. Za najbolj učinkovito orodje se je po navedbah FT izkazal ravno omejen oziroma onemogočen dostop do vsebin. 

Financial Times večino prihodkov ustvari z naročninami (60 odstotkov), 40 odstotkov pa predstavlja oglaševanje. 

V času testiranja je Financial Times uporabnikom z vklopljenimi »adblockerji« opominjal tudi s skrivanjem besed.