• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delo: Stojimo za svojimi besedami

Medijska hiša Delo predstavlja promocijsko akcijo, s katero uredniki Delovih medijskih blagovnih znamk sporočajo, da stojijo za svojimi besedami. Hkrati želijo s projektom odpreti razpravo o pomembnosti razlikovanja med resničnimi, lažnimi in napačnimi novicami.

Promocijska akcija »Stojimo za svojimi besedami« je delo ekipe marketinga Dela z direktorico Dolores Podbevšek Plemeniti na čelu. Kreativni direktor akcije je zunanji sodelavec Gal Erbežnik, oblikovalec Vladan Srdić, za potrete urednikov pa je poskrbel Delov fotograf Jože Suhadolnik

»V razmerah, v katerih nam novice krojijo družbena omrežja oziroma računalniški algoritmi, ni več samoumevno vse, kar preberemo. Zato uredniki in novinarji medijske hiše Delo skrbijo, da so njihove objavljene zgodbe resnične in ne bežijo pred odgovornostjo do svojih bralcev niti do oseb, o katerih pišejo,« je družba Delo zapisala v sporočilu za javnost.