• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurosport odslej uradni medijski zastopnik olimpijskih iger v Evropi

S prvim januarjem 2017 je v veljavo stopil partnerski dogovor med televizijsko mrežo Discovery Communications in Mednarodnim olimpijskim komitejem (IOC), s katerim je Eurosport, eden vodilnih televizijskih ponudnikov športnih vsebin, postal uradni medijski gostitelj olimpijskih iger v Evropi. Dogovor vključuje tudi prenovljeno, olimpijsko obarvano grafično podobo.

Discovery Communications in Eurosport imata po dogovoru z IOC, ki je bil sklenjen junija lani, izključne večpredstavnostne pravice za 50 držav in regij na področju Evrope za olimpijske igre med letoma 2018 in 2024. »Danes tudi mi začenjamo svojo prvo olimpijsko pot, na kateri bomo z našim pristopom in vsebinami, ki bodo dostopne na več zaslonih kot kadar koli prej, popolnoma preoblikovali pojem olimpijskih iger, kot jih doživljajo gledalci, ki jih bo seveda tudi več kot kadar koli doslej,« je povedal J.B. Perrette, predsednik in generalni direktor Discovery Networks International.