• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vikend rekordnih gledanosti na kanalih Pro Plus

Iz medijske družbe Pro Plus sporočajo o rekordni gledanosti vsebin na njenih kanalih. Sobotni nogometni derbi med Olimpijo in Mariborom je tako postal najbolj gledan slovenski športni dogodek vseh časov, nedeljska oddaja šova Slovenija ima talent je dosegla najvišjo gledanost te sezone, osrednja informativna oddaja 24 ur pa je dosegla najboljši rezultat tega leta.

Srečanje med največjima rivaloma v slovenskem nogometu s prenosom na Kanalu A je postal najbolj gledan slovenski športni dogodek vseh časov, saj je dosegel 11,2 odstotka gledalcev v primarni ciljni skupini med 18 in 54 let in 39-odstotni delež gledalcev v živo. Med moškimi v isti ciljni skupini je ta delež še višji, in sicer 15,4 odstotka oziroma 48-odstotni delež gledalcev v živo.Šov Slovenija ima talentje na kanalu Pop TV z nedeljsko avdicijsko oddajo s 23,7 odstotka gledalcev iz primarne ciljne skupine in 68-odstotnim deležem gledalcev v živo postregel z najvišjo gledanostjo te sezone. Med ženskami se je delež povzpel na 24,8 odstotka z 71-odstotnim deležem gledalk v živo. Nedeljska izvedba osrednje informativna oddaje 24UR je dosegla najboljši rezultat letošnjega leta, in sicer si jo je ogledalo 15,2 odstotka gledalcev iz primarne ciljne skupine.