• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: Najbolj obiskano spletno mesto je 24ur.com

Najnovejši podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) za september 2016 kažejo, da so najbolj obiskane spletne strani v Sloveniji 24ur.com, Bolha.com, Siol.net, Rtvslo.si, Med.Over.Net, Najdi.si, Slovenskenovice.si, Zurnal24.si, Itis.si in Bizi.si. To je sicer prva javna objava podatkov, odkar raziskavo izvaja novi izvajalec Ipsos Slovenija.

Po objavi najnovejših podatkov projekta MOSS so bila v septembru 2016 najbolj obiskana spletna mesta 24ur.com, Bolha.com, Siol.net, Rtvslo.si, Med.Over.Net, Najdi.si, Slovenskenovice.si, Zurnal24.si, Itis.si in Bizi.si. Obenem gre za prvo raziskavo z novim izvajalcem, tržnoraziskovalnim podjetjem Ipsos Slovenija, ki jo je Svet pristopnikov k projektu MOSS, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), izbral za obdobje od februarja 2016 do decembra 2018.

Pri MOSS-u izpostavljajo, da nova meritev mesečnega dosega spletnih mest prinaša veliko koristnih izboljšav tako za medije kot tudi za oglaševalce in agencije. Novosti predstavljajo dostopnost valutnih podatkov v realnem času, pretvorjenih v dejanske uporabnike, vključevanje socio-demografije prejšnjega dne po različnih napravah (osebni računalniki, mobilne naprave, tablice, pametna televizija), pri čemer rezultati po napravah niso podvojeni. Novost je tudi, da pretvorba v valutne podatke ni narejena samo za celotno spletno mesto, ampak tudi po različnih ravneh spletnega mesta, če je to želel posamezen sodelujoči v MOSS.  Novo je tudi natančnejše izračunavanje spletne populacije, na voljo pa so tudi podatki o ekskluzivnih uporabnikih in aktivnem času na spletnem mestu.

»Na globalnem trgu se pojavljajo novi standardi za meritve različnih parametrov uporabe spletnih mest, ki jim sledimo tudi z MOSS,« je objavo rezultatov pospremila Urša Reja, namestnica predsednice izvršnega odbora MOSS. »Podatki morajo odsevati realno stanje, le tako lahko zagotovimo potrebno stopnjo zaupanja s strani uporabnikov, zlasti oglaševalcev.«

Valuta MOSS je mesečni slovenski doseg spletnih mest, ki pove, koliko različnih oseb iz slovenskih IP-številk je v danem obdobju meritve obiskalo izbrano spletno mesto.