• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delo piše novo poglavje s Svetom kapitala

Medijska hiša Delo je danes predstavila svoj novi projekt Svet kapitala, poslovni tednik in spletni portal, z vizijo postati verodostojen vir informacij za lažje poslovne odločitve. Kapital ima v današnjem svetu negativen prizvok, kar pa želijo ustvarjalci Sveta kapitala spremeniti, saj se bodo posvečali pozitivnim zgodbom, ki dokazujejo, da smo kapital ljudje.

Svet kapitala je bila sprva mesečna rubrika v časopisu Delu, zdaj pa je prerasla v tednik, ki bo izhajal ob petkih kot priloga Dela (naprodaj bo sicer tudi ločeno od časopisa), in spletni portal svetkapitala.si. »Vstopamo v novo poglavje medijske hiše Delo in upam si trditi, da je danes poseben dan za celotno medijsko pokrajino v Sloveniji. Svet kapitala postavlja nov standard za poslovne medije tako v tisku kot tudi na spletu. Želim, da Svet kapitala postane sinonim za petkovo Delo, tako kot je Sobotna priloga sinonim za sobotno Delo,« je na današnji predstavitvi projekta uvodoma poudaril Gregor Knafelc, vršilec dolžnosti odgovornega urednika Dela.

Kriza medijev kot največja priložnost za preobrazbo

Kot je povedal, nova strategija časopisne hiše Delo, ki so jo postavili njeni novi lastniki (pred dobrim letom dni jo je kupilo podjetje FMR, op. p.), v središče postavlja digitalizacijo vsebin in procesov. »Kriza medijev, še posebej tiskanih, je zame osebno in tudi za celotno Delo ena največjih priložnosti, ki jih ima medijska hiša, da se iz časopisne hiše preobrazi v multimedijsko hišo. Poleg tega menim, da je doba, v kateri živimo, ena najboljših za novinarski poklic. Povezljivost v svet, družbena omrežja in dostop do mednarodnega medijskega trga in zgodb so lažji kot kdaj koli prej, a tudi bolj kompleksni. Pogoj je seveda, da si dober, inovativen in kreativen,« je povedal Knafelc.

Po njegovih besedah so Delova prednost novinarji, ki ustvarjajo vsebine, vsak dan postavljajo neljuba vprašanja, iščejo zgodbe in bralcem pojasnjujejo družbene, politične in gospodarske fenomene. »Druga Delova prednost, ki je nima nihče drug, je doseg, saj ima milijon bralcev, ki se jih naše zgodbe dotaknejo preko več platform, ki se bodo v prihodnosti še nadgrajevale,« pravi Knafelc in dodaja, da njihov novi poslovni model predvideva tudi vire prihodkov, ki niso povezani s tiskom in bodo omogočili »nadaljevanje in razvoj DNK žurnalizma«.

Statusni simbol v dobi tehnologije

Odgovorna urednica Sveta kapitala Petra Kovič je poudarila zavezo uredniške ekipe, da Svet kapitala postane »must have« oziroma statusni simbol ob boku vsem novim tehnologijam. Jutri, 7. oktobra, bo poleg prve številke tiskane izdaje zaživel tudi spletni portal Svetkapitala.si. Kot je povedal Robert Schmitzer, direktor digitalnega razvoja Dela, so si pri snovanju portala zastavili dva izziva, in sicer nadaljnjo transformacijo Dela v podjetje za distribucijo digitalnih vsebin kot tudi uspešno nagovarjanje ciljne skupine Sveta kapitala. »To ste mladostni profesionalci, ki vlagate v kariero, zanimajo vas finančne informacije, pustite se razvajati in želite oplemeniti svoj denar,« pravi Schmitzer. Po njegovih besedah je spletna stran zasnovana minimalistično s poudarkom na vrhunski uporabniški izkušnji na vseh napravah: »Po naših predvidevanjih bo dve tretjini bralcev portala do njegovih vsebin dostopalo preko tablic in mobilnih telefonov.«

V prihodnjih tednih bodo predstavili tudi model plačljivosti vsebin na portalu, ki bo po Schmitzerjevih besedah ponujal odgovor na dilemo, kako plačevati vsebine brez dolgotrajnih in kompleksnih registracij, saj so si za cilj zastavili »plačilni sistem, ki bo deloval v 15 sekundah«.