• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pro Plus nagrajuje gledanje oglasov

V medijski hiši Pro Plus so v avgustu za gledalce predstavili novost. Nagradna igra »Glej oglase, splača se!« ki vsakodnevno poteka od 23. avgusta naprej na programu POP TV, je namenjena povečanju pozornosti gledalcev, ki gledajo oglase. Še več, z gledanjem oglasov lahko z nekaj sreče tudi zaslužijo.

Sodelovanje v nagradni igri poteka tako, da mora gledalec med 17. in 23. uro spremljati oglasne bloke. Ko opazi kratek oglas z unikatno nagradno kodo, jo nato zapiše v SMS-sporočilo in pošlje na številko 6446. Storitev je za uporabnike brezplačna. Med vsemi prejetimi pravilnimi odgovori je nato vsak dan izžreban srečnež, ki prejme 100 evrov.

Kot pravi Luka Klemenc, vodja promocije v medijski družbi Pro Plus, je namen akcije »Glej oglase, splača se!«, da skozi igrivost in pozitivno pričakovanje povečajo pozornost tistega dela občinstva, ki gleda oglase. »Cilj vsakega televizijskega programa kjer koli na svetu je namreč, da gledalca čim dlje zadrži na svojem programu. Temu so namenjene velike investicije v programske vsebine, ne le v oddaje, temveč tudi v napovednike, grafično podobo, podobo in slog voditeljev, zvočne podlage in druge televizijske elemente, kot tudi kreativnost pri tem. Nič drugače ni v Sloveniji, kjer se soočamo s konkurenčnim okoljem in z izjemno zahtevnim slovenskim gledalcem,« pojasnjuje Klemenc.

Pritegnili že precej gledalcev

V Pro Plusu izpostavljajo dejstvo, da gre za rezultat ekipnega dela, ki so ga ob tesnem sodelovanju z vsemi drugimi oddelki zasnovali v promocijskem oddelku hiše. Pred začetkom akcije so s pomočjo internih orodij svojih raziskovalcev preverili razumljivost, privlačnost in motivacijo denarne nagrade. Poudarjajo, da se sproti učijo in optimizirajo določene segmente. Preprost koncept nagradne igre je po njihovih besedah pritegnil veliko število gledalcev, ki sodelujejo dnevno ali pa zgolj občasno. V družbi trdijo, da je v kontekstu programske učinkovitosti gledanost oglasov odvisna od kakovosti vsebine, ugleda blagovne znamke televizijskega kanala, pa tudi od vzporedne ponudbe drugih televizijskih kanalov.

Najbolj opazni oglasi Pivovarne Union v živo

»Dnevno se soočamo s tem, kako naše programe ohraniti privlačne za gledalce in učinkovite za oglaševalce. Prilagajamo čas dolžine oglasnh blokov in njihovo umeščanje v oddaje, spodbujamo nove oblike poti do nagovorov potrošnikov, dobre prakse pa prihajajo tudi s strani oglaševalcev,« je pojasnil Aleš Muhič, direktor trženja v družbi Pro Plus. Kot navaja, sta bila v letošnjem letu med bolj vidnimi primera oglaševanja Pivovarne Union, »v živo« in »superbreak«, ko so oglas sočasno predvajali na vseh programih Pro Plusa.

»Televizijsko oglaševanje danes ponuja več možnosti kot kadar koli. »Glej oglase, splača se« je še ena v vrsti hišnih kreativnih idej in zagotovo dober pokazatelj, da je možnosti za inovativnost in drugačnost še veliko. Pomembno se mi zdi, da ne stojimo na mestu, da smo pogumni in da se nikoli ne ustavimo pri iskanju novih priložnosti,« še dodaja Muhič.

Pri Pro Plusu zatrjujejo, da ljudje radi gledajo dobre oglaševalske vsebine, kar dokazujejo številne raziskave, ne nazadnje pa tudi neposredni učinki, ki jih imajo njihovi oglaševalci, saj potrošniki največkrat prve informacije o izdelkih dobijo prav preko televizijskih oglasov in se tudi zavedajo vrednosti pozornosti gledalca. Odzivi gledalcev so po njihovih besedah zelo dobri, prav tako oglaševalcev, hkrati pa so vidni prvi pozitivni učinki na gledanost oglasnih blokov.