• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Olimpijske igre v Riu pritegnile izjemno število televizijskih gledalcev po svetu

Letošnje poletne olimpijske igre v brazilskem Riu de Janeiru so bile izjemna televizijska in spletna uspešnica v vsakem delu sveta, ugotavlja Egta, združenje televizijskih in radijskih tržnikov s sedežem v Bruslju.

Foto: Dreamstime

Pri Egti so zbrali podatke o gledanosti otvoritvene in zaključne slovesnosti ter o najbolj gledanih trenutkih olimpijskih iger v devetih državah (Avstraliji, Kanadi, Finski, Franciji, Nemčiji, Nizozemski, Španiji, Švedski in Veliki Britaniji). Med posameznimi najbolj gledanimi trenutki so izluščili na primer, da si je tekmo, na kateri je Andre Grasse osvojil srebrno medaljo v teku na 200 metrov, ogledalo 7,2 milijona Kanadčanov, nogometna tekma med Nemčijo in Brazilijo pa je pred televizijske zaslone pritegnila 8,3 milijona nemških navijačev. Čeprav si je otvoritveno in zaključno slovesnost ogledalo manj ljudi kot na olimpijskih igrah v Londonu, kar pri Egti pripisujejo časovnim razlikam, pa je na milijone ljudi igre spremljalo vsako uro dneva.

Rio je bil veliko večja spletna uspešnica kot London, trdijo pri Egti. Večina preučevanih držav je namreč dosegla nove rekorde v gledanosti olimpijskih iger preko spleta. BBC Sport je s svojim poročanjem iz Ria pritegnil 102 milijona edinstvenih uporabnikov na svetu, od tega 68 milijonov iz Velike Britanije. To je največji dosedanji uspeh za digitalno storitev BBC Sport.

Gledalci so si, na primer, na spletnih straneh France Télévisions, njenih aplikacijah in zunanjih platformah (Facebook, YouTube, Instagram) ogledali 150 milijonov posnetkov, kar je šestkrat več kot pri londonskih poletnih olimpijskih igrah leta 2012. Tudi Nizozemska je postavila spletne rekorde s 6,5 milijona edinstvenih gledalcev na spletnih platformah NPO, kar je za 27 odstotkov več pred štirimi leti.  

Katty Roberfroid, generalna direktorica Egte, pravi, da so olimpijske igre v Riu ponovno dokazale moč televizije v živo in njeno sposobnost združevanja ljudi. »Televizijski kanali po vsej Evropi so lahko ponosni na podatke o gledanosti, ki so jih dosegli med igrami v Braziliji. Te dokazujejo, da so dogodki v živo – še posebej pa športni dogodki – največje premoženje televizijskih hiš. Zaradi tega je televizija tako relevantna, tako privlačna za množično občinstvo in tako družabna. Noben drug medij ne doseže in vpliva na tako veliko množico kot prav televizija.«