• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Swarovski izbral Havas Media za svojo medijsko agencijo

Avstrijski proizvajalec nakita Swarovski je za svojo medijsko agencijo izbral Havas Medio, ki bo s prvim januarjem 2017 prevzela upravljanje blagovne znamke na globalni ravni oziroma na 35 trgih.

Havas Media bo pri upravljanju blagovne znamke v državah, kot so Italija, Nemčija, Hong Kong, Francija in Avstralija, nasledil medijsko agencijo ZenithOptimedia iz skupine Publicis, ki je s Swarovskim sicer sodelovala od leta 2007.

»Agencija Havas nas je prepričala s svojim odgovornim, a domiselnim in strastnim pristopom, torej lastnostmi, ki so v samem jedru kulture našega podjetja,« je dejal Alessandro Vergano, starejši podpredsednik oddelka za znamčenje, komunikacijo in medije v podjetju Swarovski. »Njihov strateški načrt je bil natanko tisto, kar smo potrebovali pri doseganju ciljev za naslednjo stopnjo poslovnega razvoja.«