• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pro Plus predstavil največjo slovensko digitalno medijsko mrežo ProAd

Medijska hiša Pro Plus je z lastno digitalno medijsko mrežo ProAd ponudila transparentno obliko digitalnega oglaševanja, za katero pravijo, da tako oglaševalcem kot tudi medijskim agencijam omogoča večjo učinkovitost in boljšo optimizacijo oglaševanja.

V mrežo ProAd so zajeti vsi portali medijske hiše Pro Plus.

Programatično oglaševanje in različne mreže, ki ga ponujajo, so že nekaj let osrednji trend razvoja digitalnega oglaševanja. Na nekaterih svetovnih trgih programatični zakup predstavlja že tudi do polovico vsega digitalnega zakupa, trendi pa kažejo, da bodo podobne rezultate v nasednjih desetih letih dosegali vsi trgi. Posebno veliko rast v segmentu predstavljata predvsem mobilno in video oglaševanje.

Izzivi mrežnega zakupa

Tudi v Sloveniji mrežni zakup ni nekaj povsem novega, se pa tako pri nas kot tudi v tujini vedno pogosteje odpirajo vprašanja, povezana s transparentnostjo obstoječih ponudnikov in storitev. Aktualna težava mrežnega oglaševanja je, da prostor med založniki in oglaševalci navadno vključuje preveč različnih posrednikov oziroma vmesnih členov, ki na podlagi različnih provizijskih poslovnih modelov trgujejo s spletnim inventorijem.

Vedno pogosteje se dogaja, da kakovosten medijski inventorij zamenjujejo strani, ki so še v izgradnji, strani brez vsebin, namenjene samo oglasnemu inventoriju, in druge vrste trgovanja s spletnih prostorom, kot je zakup tujega inventorija, ki so namenjeni zgolj velikemu dosegu (kvantiteti) ne pa tudi učinkovitemu in ciljanemu oglaševanju (kakovosti). Posledično naročniki ne vedo in ne morejo videti, kje dejansko se njihov oglas pojavlja, da nimajo rezultatov glede na določeno pozicijo oglasa ali ciljno skupino in da kampanje ne morejo optimizirati. To pa pomeni, da se izgublja ena od osnovnih prednosti programatičnega oglaševanja, ki je poleg avtomatizacije v bolj natančnem ciljanju.

Na ta račun tudi kakovostni slovenski založniki izgubljajo svoj del oglaševalskega kolača, saj je na poti od zakupa oglasa preko mreže do plačila za ta prikaz na njihovi strani običajno vsaj nekaj posrednikov in ponudnikov tehničnih rešitev, ki si zagotovijo svoj del pogače. Drugi, še kako pomemben vidik izbora »premium« založnikov, je kakovostna, za bralca relevantna vsebina. To lahko popolnoma nazdirajo le založniki sami. Ker svoje »premium« vsebine ne želijo dati v skupno dražbo za inventorij, za namen mrežnega zakupa prostora ponudnikom in posrednikom ponujajo inventorij, ki je slabše bran, ima manj kakovostne bralce in manj vidne pozicije.   

Pro Plus se je odločil za lastno rešitev

Kot pravijo pri Pro Plusu, se popolnoma zavedajo vseh pozitivnihučinkov programatičnega oglaševanja za naročnike in agencije, hkrati pa ne želijo postati še ena od mrež ali celo del obstoječe mreže, ki poslovnim partnerjem ne nudi transparentnega in kakovostnega oglaševanja. Zato so se odločili za lastno rešitev, ki oglaševalcem omogoča popolno transparentnost oglaševanja, saj oglaševalec v vsakem trenutku svoje kampanje ve, kje se prikazuje njegov oglas, komu in kakšni so rezultati, optimizacijo kampanj v realnem času in natančne postanalize, vsebinsko in vedenjsko ciljanje na mreži, najbolj kakovosten slovenski inventorij ter posebne kreativne in vsebinske rešitve »na ključ«, mobilne in video oglase.

Medijska digitalna mreža ProAd zajemaveč kot več kot 830.000 unikatnih mesečnih uporabnikov na spletu, kar predstavlja 56 odstotkov vse slovenske spletne populacije, več kot 400.000 unikatnih mesečnih uporabnikov, ki do vsebin dostopajo preko mobilnih naprav in tablic, ter več kot 90.000 unikatnih mesečnih uporabnikov mobilne aplikacije 24ur.

S podatki o uporabnikih upravljajo sami

Med ključnimi prednostmi mreže ProAd izpostavljajo dejstvo, da s podatki o svojih uporabnikih upravlja sama injih ne deli in izvaža drugim ponudnikom in mrežam, kar oglaševalcem omogoča bolj kakovosten doseg svoje ciljne skupine in popoln nadzor nad oglaševanjem. Poleg tega v nasprotju s klasičnimi mrežami ponuja direkten zakup in ne zakup preko posrednika, velika prednost pa je tudi lastno uredništvo, kiže več let aktivno sodeluje z bralci, kar v kombinaciji z uporabo podatkov iz prve roke (»first-party data«) omogoča še učinkovitejšo kombinacijo oglaševanja in vsebine ter možnost priprave ciljanih projektov na področju nativnega oglaševanja. Druga novost je tudi segmentirano pošiljanje elektronske pošte bralcem njihovih medijev.

In prihodnost?

Na vprašanje, kaj v prihodnje načrtujejo na področju digitalnega oglaševanja, v Pro Plusu odgovarjajo, da se aktivno ukvarjajo z razvojem popolne avtomatizacije oglaševanja, ki bo partnerjem omogočila programatični zakup na več kanalih in napravah hkrati. »Obenem pa intenzivno razvijamo tudi vsebino, kjer poleg poglobljenih zgodb, inovativnih projektov nativnega oglaševanja in ustvarjanja novih vsebinskih priložnosti za oglaševalce v kombinaciji televizije in digitala, še vedno ohranjamo prvo mesto tudi na področju videoprodukcije in videooglaševanja,« še pravijo pri Pro Plusu.

Več o novostih, ki jih prinaša digitalna medijska mreža ProAd, si boste lahko prebrali v novi, dvojni številki Marketing magazina, ki izide v začetku julija.