• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Primorske novice predstavljajo inovativno mobilno aplikacijo

Časopisno založniška družba Primorske novice je izdala novo istoimensko mobilno aplikacijo, ki je prva novičarska aplikacija na slovenskem trgu, ki članke združuje v vsebinske sklope, s tem pa bralcem omogoča individualno nastavitev prikaza vsebin in personalizacijo naročniškega paketa.

Aplikacija Primorske novice združuje pregled časopisa v PDF-obliki, ki ga bralci na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih lahko prebirajo že večer pred izidom ter spletnih vsebin, ki se v aplikaciji osvežujejo neprekinjeno, pri čemer je prehajanje med digitalno in tiskano izdajo preprosto in hitro.

Uporabniki lahko izbirajo med več ponujenimi vsebinskimi naročniškimi paketi. Poleg dnevnega dostopa so na voljo štirje paketi: osnovni, regionalni, modri in popolni, znotraj njih pa bralci lahko izbirajo še med dodatnimi vsebinskimi segmenti. V prispevkih si bralec lahko ogleda galerije fotografij in videovsebine, preprosto je iskanje s ključnimi besedami. Na najnovejše in najpomembnejše informacije jih bodo opozarjala potisna obvestila. Izdaje v PDF-obliki si lahko bralci shranijo za morebitno kasnejše branje na lokacijah brez spletne povezave. Omogočeno pa je tudi preprosto deljenje na družbena omrežja in preko elektronske pošte.

Eden večjih razvojnih projektov družbe

»Projekt izdelave nativne mobilne aplikacije za obe platformi, Android in iOS, ter izdelava lastnega plačilnega zidu zagotovo sodi med tehnološko zahtevnejše projekte zadnjega obdobja družbe Primorske novice,« sporočajo iz te časopisne hiše.

Kot pravi Rok Hladnik, direktor Primorskih novic, se v družbi zavedajo hitrega tehnološkega razvoja in spremenjenih bralnih navad, zato je prisotnost založnikov s svojimi edicijami na vseh digitalnih platformah še kako pomembna. »Kot eden izmed manjših slovenskih založnikov pošiljamo na trg v tem trenutku najbolj napredno mobilno aplikacijo za pametne naprave,« pravi Hladnik in dodaja, da je digitalni razvoj s tem šele začel, saj se svetovni trendi hitro spreminjajo.

Oglaševalska akcija sloni na spletnih medijih

Z današnjim dnem začenjajo tudi z oglaševalsko akcijo, s katero bodo mobilno aplikacijo pospremili na trg. »Pri snovanju oglaševalske kampanje smo se usmerili v sodobne oglaševalske distribucijske kanale. Večji del kampanje bo tako potekal v spletnih prikaznih omrežjih in seveda na večini družbenih omrežij. Bistvena razloga za tovrstno usmeritev sta osredotočanje na »digitalne bralce« in čim večji »call to action« učinek. Ta del bo seveda podprt z oglaševanjem v tradicionalnih medijih – televiziji in tisku, vendar v manjšem obsegu,« so za MM povedali v Primorskih novicah.

Kampanjo so zasnovali na Primorskih novicah, in sicer v sodelovanju z agencijo Bsmart, specializirano za spletni in mobilni marketing. Pri produkciji videospota so k sodelovanju povabili igralca iz serije Ena žlahtna štorija Primoža Forteja, ki je po njihovih besedah oglas pobarval s primorsko/kraševskim narečjem, saj kampanja poteka pod sloganom »Aktualno lokalno, beri digitalno!«.

Ob samem začetku kampanje pričakujejo več tisoč prenosov aplikacije, saj imajo ob prvi namestitvi aplikacije in registraciji vsi bralci na voljo 30-dnevni brezplačen promocijski dostop. Pozneje bodo lahko izbrali svoj paket za mesečno naročnino od 6,99 evra dalje. »Zavedamo se pomembnosti čim večje konverzije uporabnikov, ki si aplikacijo namestijo na svojo pametno napravo, v naročnike mobilnih paketov,« še dodajajo v Primorskih novicah. Kot so še povedali za MM, je njihov cilj, da bi imeli v prihodnjih dveh do treh letih 20 odstotkov naročnikov, ki bi bili naročeni na digitalno izdajo.