• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Izšla je 20. številka SPORTO magazina

Naročniki Marketing magazina ste skupaj z aktualno številko MM-a prejeli tudi novi SPORTO magazin, ki prinaša aktualne vsebine iz sveta sponzorstev in marketinga v športu, grajenja znamk v športu in digitalnih medijev. Na naslovnici je Stephen Curry, lanski najkoristnejši posameznik (MVP) lige NBA, ki na glavo ne obrača le košarkarskih zakonitosti, temveč tudi marketinške.

Kako dobro poznate navijače?          

Joel Seymour-Hyde vodi strateški del agencije Octagon, ki je bila nedavno okronana za najboljšo sponzorsko agencijo v Veliki Britaniji. Agencija je zaščitila raziskavi The Passion Drivers (»Zakaj so navijači navijači?«) in The Passion Shift (»Kako so navijači navijači?«), ki sta bili izvedeni v več kot 15 državah in sta skupno preučili 125.000 navijačev v različnih športih. Kako lahko globlji vpogled v navade navijačev koristi sponzorjem v športu, pripoveduje v intervjuju za SPORTO magazin.

Konec kariere kot trenutek za komunikacijo

Le redkim športnikom resnično uspe reči »nasvidenje« v trenutku in (ali) na način, ki ostane ljudem v spominu in jim da še dodaten zagon za naslednje življenjsko obdobje. Ta korak je tako ali drugače priložnost tudi za sponzorske blagovne znamke, ki lahko takšen čustveni trenutek s svojo komunikacijo dodatno oplemenitijo. Kako oditi (in nadaljevati) v slogu, je naslov članka, ki navaja primere Kobeja Bryanta, Shaquilla O'Neala, Flavie Pennetta, Marshawna Lyncha in Tine Maze.

Planica kot navdih     

Za nami je sezona presežkov v smučarskih skokih z vrhuncem na finalu svetovnega pokala v poletih v Planici in Peter Prevc. Kaj vse je – poleg vključevanja virtualne resničnosti – sprožila Planica v komunikacijskem smislu, kakšne so bile aktivnosti sponzorjev in kakšni so prihodnji izzivi za Smučarsko zvezo Slovenije, si lahko preberete v članku v reviji SPORTO magazin

V pričakovanju Ria 2016       

Medtem ko svet že nestrpno pričakuje še en športni spektakel – po ocenah se bo v Riu v boj za 306 kompletov medalj v 28 športih spustilo 10.000 športnikov – smo si ogledali nekaj novosti v povezavi z olimpijskim marketingom zadnjega obdobja ter se dotaknili tudi širšega konteksta in izzivov športnih megadogodkov. Za SPORTO je o tem spregovoril Patrick Nally, začetnik sodobnega športnega marketinga.

Smo v poslu, kjer se ustvarja doživetje  

»Prvi fokus je vedno, kakšno doživetje želimo doseči in kako to koristi našim privržencem,« je za SPORTO magazin povedal Kenny Lauer, podpredsednik za marketing in digitalni oddelek pri NBA ekipi Golden State Warriors, ki z zadnjimi uspehi ter tudi zahvaljujoč košarkarskemu čarovniku Stephenu Curryju postaja splošno znana globalna blagovna znamka – tudi zunaj športnih okvirov. Paul Rogers, novi direktor za digitalne medije pri AS Roma (prej je deloval pri FC Liverpool), pa je za SPORTO med drugim povedal, da tudi v današnjem k dobičku usmerjenem času »obstaja in se da poiskati model, v sklopu katerega je klub izredno prijazen do navijačev in hkrati maksimizira svoj dobiček z namenom, da sestavi ekipo, ki lahko osvaja naslove«.

Brisanje meja med lastniki pravic in sponzorji

Mlada, energična in navdihujoča sponzorska strokovnjakinja Jackie Fast je na novembrski SPORTO konferenci govorila o inovativnih sponzorskih trendih, za magazin pa podrobneje spregovorila tudi o odnosu ter vedno bolj zabrisanih mejah med lastniki sponzorskih pravic ter sponzorji. Največjo vrednost sponzorstva vidi »v njegovi zmožnosti, da občutno vpliva na celotno organizacijo«.  

V reviji so predstavljene tudi nekatere kampanje, ki so dobile nagrade za odličnost ESA, med njimi tudi projekt Frikom Basket iz Srbije, ki je kot predstavnik SPORTO Awards osvojil srebrno priznanje v kategoriji »Best of Europe«, in #WithYouAllTheWay – sponzorstvo Londonskega maratona 2015 znamke vode Buxton Water.

SPORTO magazin prejmejo udeleženci konference SPORTO, izšel pa je tudi kot priloga majske številke Marketing magazina. Svoj izvod pa lahko naročite tudi preko e-naslova [email protected].