• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Otroci že več časa namenjajo spletu kot televiziji

Britanska agencija Childwise, ki je specializirana za tržno raziskovanje med mladimi in otroki, v svoji raziskavi ugotavlja, da mladi vse manj gledajo televizijske programe, svojo pozornost pa pogosteje usmerjajo k zabavnim spletnim vsebinam.

Foto: Dreamstime

Agencija Childwise je raziskavo izvedla med 2000 otroki, starimi med 5 in 16 let. V svojem letnem pregledu je zaznala prelomnico, ki jo zaznamuje naraščujoče povpraševanje po storitvah na zahtevo, kot jih nudi ameriški ponudnik videovsebin Netflix. Povpraševanje po njih se je še posebej povečalo s prihodom tabličnih računalnikov, v zadnjem letu za kar 50 odstotkov.

Mladi Britanci dnevno namenijo 3 ure za ogled zabavnih vsebin preko spletnih kanalov. Starejši najstniki, stari od 15 do 16 let, gledajo televizijo 2,1 ure dnevno. Kljub padcu priljubljenosti televizijskih vsebin pa mladi vsebine še zmeraj raje gledajo na televiziji kot na mobilnem telefonu.

Kot pravi direktor za raziskovanje pri agenciji Childwise Simon Leggett, bodo v letošnjem letu še večji dostop do interneta kadar koli in kjerkoli ter čedalje manj izpostavljene televizijske vsebine povzročile pomembno prelomnico v vedenju otrok. Otroci trenutno vsebine iščejo sami in po svoji izbiri. Po njegovih besedah so jim tradicionalni televizijski programi še vedno zanimivi, vendar jih vedno bolj gledajo preko spleta in preko naročniških storitev za zahtevo, kjer so jim te vsebine vedno dostopne.

Vir: The Drum