• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurosport z osveženo podobo in novim sloganom »Podžgi svojo strast«

Športni televizijski kanal Eurosport se bo danes, 13. novembra, predstavil v novi podobi, s katero športne navdušence nagovarja, naj postanejo del prelomnega obdobja v zgodovini tega Discoveryjevega tv-ponudnika. Prenova blagovne znamke vključuje tudi preimenovanje programa Eurosport v Eurosport 1, s čimer so poskrbeli za večje razlikovanje med dvema programoma iste mreže.

Novo korporativno podobo Eursporta dopolnjujeta slogan »Podžgi svojo strast« in kampanja #ShareMyPassion, ki se bo pretežno odvijala na družbenih omrežjih. Športne navdušence po svetu bo spodbujala, naj preko različnih kanalov povedo svojo zgodbo o tem, kako strastno in goreče podpirajo svojega izbranca ali izbranko med športniki, športnimi ekipami ali športnimi disciplinami.

»Nova podoba blagovne znamke za Eurosport predstavlja ogromen korak naprej, saj se tako približujemo našemu osnovnemu cilju, da bo Eurosport postal globalno najbolj priljubljen kanal za športne navdušence. Naš novi slogan »Podžgi svojo strast« v prvi vrsti nagovarja prav športne navdušence in je obenem tudi precej natančen povzetek preteklega leta velikih sprememb pri Eurosportu,« je o prenovi blagovne znamke povedal Peter Hutton, izvršni direktor Eurosporta.

Antonio Ruiz, podpredsednik marketinga in upravljanja franšize pri Eurosportu, je ob tem povedal, da je prenova blagovne znamke Eurosport rezultat številnih raziskav, ki so jih opravljali na več tržiščih hkrati z namenom, da bi do potankosti razumeli percepcijo znamke na vsakem od njihovih trgov. Iz ugotovitev so nato črpali in določili tudi ključne vrednote blagovne znamke Eurosport.