• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Digitalni domorodci še vedno najraje gledajo klasično televizijo

Tradicionalni televizijski sprejemniki so še vedno najbolj priljubljena naprava za spremljanje vsebin med ameriškimi otroki in najstniki, ugotavlja svetovalna družba PricewaterhouseCooper v svoji junijski raziskavi. Mlajši ko so otroci, bolj verjetno je, da je klasični televizor na vrhu njihovega seznama najbolj priljubljenih naprav.

Foto: dreamstime

V ZDA je 24 odstotkov otrok in najstnikov, ki vsebine najraje spremljajo na klasičnih televizijskih sprejemnikih. Otroci, stari med 8 in 11 let, za 31 odstotkov bolj verjetno gledajo vsebine na klasični televiziji kot preko drugih naprav. Pri starejših otrokih, starih med 15 in 18 let, že prevladujejo digitalne naprave, saj kot svojo najbolj priljubljeno napravo najpogosteje izpostavljajo prenosni računalnik ali drug osebni računalnik, medtem ko je klasična televizija na drugem mestu. Zanimiv je tudi podatek, da je pri mlajših otrokih, starih med 8 in 11 let, dvakrat bolj verjetno, da je tablica tista naprava, ki jo najpogosteje uporabljajo, kot pri najstnikih med 15. in 18. letom.

Po podatkih raziskovalne hiše The Harris Poll otroci prej dobijo svojo lastno televizijo kot novejše digitalne naprave in večina otrok, mlajših od 18 let, še nima svojega lastnega osebnega računalnika. Rahla večina jih ima svoj mobilni telefon, čeprav ga večina ne dobi pred dvanajstim letom.

Kot ocenjuje spletni analitični portal eMarketer, bo 50,6 odstotka ameriških otrok, mlajših od 12 let, letos uporabilo internet vsaj enkrat mesečno, medtem ko bo ta delež pri otrocih, starih med 12 in 17 let, znašal že 97 odstotkov. Med mlajšimi otroki jih bo v letošnjem letu 22 odstotkov uporabilo mobilni telefon vsaj enkrat mesečno, od njih pa jih bo dobra tretjina uporabila pametni telefon. Med ameriškimi najstniki, starimi od 12 do 17 let, jih mobilni telefon uporablja 88 odstotkov, pri čemer jih 78,5 odstotka uporablja pametne telefone. Tablice uporablja 32,2 odstotka mlajših od 12 let in 62,1 odstotka otrok med 12. in 17. letom.

Vir: eMarketer