• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SEMPL z novima nagradama za medijskega menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti

Na letošnji regijski konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu, bosta prvič podeljeni nagradi za medijskega menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti. Namen novih nagrad je izpostaviti posameznike, ki so pomembno prispevali k razvoju in ugledu medijske panoge.

Valerija Prevolšek: »»Verjamem, da bosta obe nagradi postali tradicionalni in bosta še dodatno prispevali k privlačnosti, verodostojnosti in uveljavljenosti tako nagrad Sempler kot tudi same konference SEMPL.«

»Število nagrad na tekmovanju Sempler se od začetka njihovega podeljevanja leta 2002 ni bistveno spreminjalo, vmes smo poskrbeli le za prenovo tekmovalnih kategorij. Medijsko-komunikacijska panoga pa se je od takrat precej spremenila in se razvija v skladu s tehnologijo, inovacijami in vzorci potrošniškega vedenja. S tem se povečuje tudi število izjemnih medijskih projektov, ki bi si zaslužili nagrade, vse več pa je tudi izstopajočih posameznikov, ki prispevajo k razvoju in napredku medijske panoge. Zato smo se odločili, da letos dodamo tri nove tekmovalne kategorije in prvič podelimo tudi dve posebni nagradi TOP SEMPL – prvo medijskemu menedžerju leta, drugo pa medijski zvezdi prihodnosti,« razloge za uvedbo dodatnih nagrad pojasnjuje Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a in direktorica Media Poola, ki SEMPL organizira že sedemnajstič.

Nagrada Medijski menedžer 2015 prepoznava dolgoleten in pomemben prispevek in vpliv lastnika oziroma menedžerja medijske hiše na medije in medijsko panogo v njegovi/njeni državi ali v tujini. 

Medijska zvezda prihodnosti je nagrada, ki prepoznava mlade posameznike, ki šele dobro začenjajo svojo poslovno pot, a so že trajno in pomembno prispevali k medijski panogi. Ocenjuje se lahko izjemen posamezni projekt ali vsakoletni prispevek. Kandidati se lahko predlagajo sami ali pa jih nominira tretja oseba.  Prijavijo se lahko vsi zaposleni v medijskih oddelkih, medijskih agencijah, raziskovalnih ali medijskih hišah, ki pred 31. oktobrom 2015 ne bodo dopolnili 32 let. Rok za prijavo je 31. oktober 2015.

Dobitnika obeh nagrad bo izbral organizator s pomočjo uglednih posameznikov iz medijske oz. poslovne javnosti.