• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Britanski časopisi združili moči v oglaševalski akciji

Šest vodilnih časopisnih hiš v Veliki Britaniji bo jutri začelo z oglaševalsko akcijo za svojih skupno osemnajst časopisov, s katero namerava spomniti ljudi na edinstveno vlogo, ki jo imajo časopisi za bralce, družbo in oglaševalce.

Osem tednov trajajoča akcija bo potekala tako na digitalnih platformah kot v časopisih, kjer bo serija šestih tiskanih oglasov izpostavila stopnjo pozornosti in vpliva, ki jo časopisi še vedno imajo. Eden od oglasov, na primer, prikazuje voditelja televizijskih poročil z rokami na razgrnjenih časopisih, ki ga spremlja naslov: »Najodmevnejša novica na večernih poročilih? Naša.«

40-sekudni oglasni film z naslovom »Medijski metulji« (»Media Butterflies«), ki so ga posneli v ta namen, sloni na ideji, da je težko najti občinstvo, ki vam bo namenilo svojo nedeljeno pozornost, saj vedno »surfajo, skrolajo in preskakujejo«. V nasprotju s tem so časopisni bralci »dovzetni, zavzeti in vpijajo vsebine«.

Akcija izpostavlja tudi kupno moč časopisnih bralcev in dejstvo, da se več 18- do 24-letnikov zateka po novice k časopisnim znamkam in ne k televiziji.

»Tehnologija in prihod tehnoloških organizacij sta spremenila način, kako vsak od nas išče informacije, kar pomeni, da je pomembna vloga časopisnih znamk včasih spregledana,« pravi Rufus Olins, direktor Newsworks, oglaševalskega združenja britanskih časopisov in naročnika akcije. »Čas je bil, da spomnimo ljudi v tej industriji na delo, ki ga opravljajo, in na izjemen vpliv, ki ga imajo na mnenja in odločitve drugih ljudi,« dodaja Olins.

Alfredo Marcantonio, partner v agenciji HHM, kjer so ustvarili akcijo, trdi, da so časopisi danes veliko bolj brani kot so bili kdaj koli. »A ne le to, ljudje so časopisom zvesti ne glede na njihov format. Časopisa niso pripravljeni zamenjati nič bolj kot svoj nogometni klub.«

Digitalni prihodki in občinstvo še naprej rastejo, a tiskani časopisi so še vedno največji vir oglaševalskih prihodkov. Oglaševalci so v Veliki Britaniji časopisom lani namenili 1,87 milijarde evrov, od tega 292 milijonov evrov digitalnim platformam.

 

Vir: Warc