• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rekordna gledanost nedeljske nogometne tekme med Mariborom in Olimpijo

Prva liga Telekom Slovenije, najpomembnejše klubsko nogometno tekmovanje v Sloveniji, dosega vedno večjo televizijsko gledanost, odziv na družbenih omrežjih in tudi vse večji obisk na tribunah, opažajo na Nogometni zvezi Slovenije.

Statistika gledanosti tekem Prve lige Telekom Slovenije. (Vir: NZS)

Povprečno prvoligaško tekmo v prvih šestih krogih sezone 2014/15 si je pred televizijskimi sprejemniki ogledalo nekaj več kot 30.000 gledalcev, novi medijski partner, Pro Plus, pa letos v povprečju beleži kar 60.000 tv-gledalcev vsakega prenosa prvenstvene tekme na Kanalu A. 

Tekma med Mariborom in Olimpijo, ki je bila v nedeljo, 16. avgusta, v ljubljanskih Stožicah je zabeležila rekordno tv-gledanost med slovenskimi športnimi dogodki in postala najbolj gledan športni dogodek (med ligaškimi in drugimi tekmovanji na nacionalni ravni) v zadnjih desetih letih. Po podatkih AGB Nielsen Media Research si je obračun šestega kroga med Mariborom in Olimpijo v povprečju ogledalo skoraj 143.000 ljudi. Najbolj gledana minuta tekme je bila ob 22.04, ko je tekmo spremljalo skoraj 200.000 tv-gledalcev oziroma 10,1 odstotka gledalcev v ciljni skupini 4+.

Po podatkih Nogometne zveze Slovenije je večja priljubljenost slovenskega klubskega nogometa opazna tudi na vse bolj zasedenih tribunah.Prvih šest krogov lige v sezoni 2015/16 si je v živo na stadionih ogledalo 46.850 ljudi, kar je za 33 odstotkov več v primerjavi z enakim obdobjem v lanski sezoni.