• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Američani v vedno večji meri prebirajo revije na mobilnih napravah

Število bralcev revij v ZDA se še vedno povečuje, a s to razliko, da jih vedno več opušča tiskane izdaje in celo digitalne, saj revijalne vsebine čedalje raje prebirajo na svojih mobilnih napravah.

Foto: dreamstime

Po podatkih ameriškega združenja revijalnih medijev (MPA) se je skupni doseg revij v ZDA v prvem četrtletju letošnjega leta povečal za 10 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani, in sicer z 1,48 milijarde na skoraj 1,66 milijarde.

Ameriški bralci revij so se tudi v prvi polovici letošnjega leta odrekali tiskanim revijam, saj se je delež tradicionalnih tiskanih izdaj in njihovih digitalnih različic (tistih, ki so elektronska kopija revije, na primer aplikacija, ki je videti tako kot revija, le da je v elektronskem formatu) zmanjšal za 7 odstotkov na letni ravni, s 65 na 58 odstotkov. Medtem so rast branosti revij narekovali bralci na mobilnih napravah, katerih število se je na letni ravni povečalo za 67,4 odstotka. Povečalo se je tudi število tistih, ki spremljajo mobilne video vsebine revijalnih založnikov, in sicer za 10 odstotkov. Kot pravijo pri MPA, ti podatki nakazujejo na naraščajoče povpraševanje bralcev po hitrem dostopu do vsebin.

Digitalno oglaševanje še vedno močno zaostaja za oglasi v tisku

Po oceni analitičnega portala eMarketer bo vrednost oglaševanja v ameriških revijah letos dosegla 19,02 milijarde dolarjev, od tega oglaševanje v tisku 15,05 milijarde dolarjev, digitalno oglaševanje pa 3,96 milijarde dolarjev. Do leta 2019, ko naj bi oglaševalci v ZDA oglasom v revijah namenili 19,75 milijarde dolarjev, bo digitalno revijalno oglaševanje vredno 4,46 milijarde dolarjev, kar je še vedno precej manj od 15,29 milijarde dolarjev, kolikor bodo oglaševalci odšteli za oglase v tiskanih izdajah.

MPA ugotavlja še, da je revijalna industrija zelo uspešna na družbenih omrežjih, pri čemer Facebook še vedno prevladuje. Do konca letošnjega junija je Facebook zabeležil 48,7 odstotka vseh všečkov in sledilcev ameriških revij na družbenih omrežjih, medtem ko ima drugovrščeni Twitter 20,9 odstotka sledilcev. Tudi Instagram postaja vedno bolj pomemben kanal za revije. V drugem trimesečju letošnjega leta se je število sledilcev ameriških revij na Instagramu povečalo kar za 37,5 odstotka, kar je največ med vsemi družbenimi omrežji. Na drugem mestu po rasti v tem obdobju je Twitter z 10,2-odstotnim povečanjem števila oboževalcev ameriških revij.

Vir: eMarketer