• Facebook
  • Twitter
  • RSS

New York Times z digitalnim oglaševanjem dosega že tretjino oglaševalskih prihodkov

Ameriška časopisna hiša New York Times je ob predstavitvi svojih četrtletnih poslovnih rezultatov izpostavila, da že tretjino celotnih prihodkov od oglaševanja dosega z digitalnim oglaševanjem, zaradi česar je njen dobiček v drugem četrtletju leta višji od napovedi analitikov.

Foto: dreamstime

Digitalni oglaševalski prihodki časopisne hiše New York Times prispevajo že 32,5 odstotka k njenim celotnim prihodkom od oglaševanja, medtem ko je lani ta delež znašal 26,9 odstotka. Prihodki od digitalnega oglaševanja so se v drugem četrtletju leta povečali še za 14,2 odstotka in znašali 48,3 milijona dolarjev (44 milijonov evrov). Po besedah direktorja te medijske hiše Marka Thompsona so rast v največji meri narekovali mobilno in video oglaševanje kot tudi domorodno oglaševanje oziroma plačane objave.

Število naročnikov, ki so naročeni le na digitalno različico New York Timesa – teh je zdaj 990.000 – se je v primerjavi z enakim lanskim obdobjem povečalo za 19 odstotkov in prispevalo 0,9-odstotka k povečanju prihodkov od prodane naklade.

Po drugi strani pa so se prihodki od oglaševanja v tiskani izdaji zmanjšali za 12,8 odstotka. Izpada teh prihodkov digitalno oglaševanje še ni nadomestilo, zato je bil padec celotnih oglaševalskih prihodkov 5,5-odstoten. Celotni prihodki medijske hiše so se sicer v drugem četrtletju leta zmanjšali za 1,5 odstotka in dosegli 382,9 milijona dolarjev (349 milijonov evrov).

Kot pravi Thompson, njihova prednostna naloga ostaja obvladovanje stroškov, pri čemer dodaja, da bodo največji poudarek namenili naložbam v digitalne vsebine. Oglaševanje v tiskanih publikacijah jim sicer še vedno prinaša znaten delež prihodkov. Da bi spodbudili zanimanje oglaševalcev za tiskane vsebine, so med drugim v februarju predstavili novo podobo revije New York Times Magazine, v aprilu pa je sledila še prenova mesečne priloge za moške v časopisu New York Times.