• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurosport pridobil pravice za prenos olimpijskih iger v obdobju 2018-2024

Mednarodni olimpijski komite (MOK) je vse pravice za televizijske in multimedijske prenose olimpijskih iger v obdobju od leta 2018 do leta 2024 za območje Evrope podelil družbi Discovery Communications, matični družbi Eurosporta.

Predsednik in izvršni direktor pri Discovery Communications David Zaslav in predsednik MOK Thomas Bach ob podpisu pogodbe o prenosu pravic.

S povprečno desetimi kanali na vsakem od lokalnih trgov, med katerimi je tudi Slovenija, in z najboljšo ponudbo spletnih in brezplačnih športnih vsebin bosta Discovery in Eurosport več kot 700 milijonom gledalcem po Evropi zagotavljala prenose dogodkov na več zaslonih kot kdaj koli, sporočajo iz družbe Discovery Communications.  »Z Discoveryjem in Eurosportom bodo olimpijske igre oživele kot še nikdar doslej, saj bo zanimiva programska ponudba dopolnjena z brezplačnim dostopom do športnih vsebin, obetajo pa se tudi zanimiva partnerstva z najrazličnejšimi mediji in distributerji,« pravijo pri Discoveryju.

Vrednost pravic do prenosa olimpijskih iger v 50 evropskih državah, ki jih je pridobil Discovery, ocenjujejo na 1,3 milijarde evrov, veljajo pa za vse platforme, vključno z brezplačnimi in plačljivimi televizijami, spletom in mobilnimi napravami. Skladno z zahtevami MOK in lokalnimi trgi se je Discovery zavezal, da bo v času olimpijskih iger zagotovil najmanj 200 ur prenosov olimpijskih iger in 100 ur prenosov zimskih olimpijskih iger na brezplačnih televizijah.

Juan Antonio Samaranch, član izvršnega odbora MOK in pooblaščenec MOK za pravice prenosov je izjavil: »Zelo smo zadovoljni, da nam je uspelo skleniti to partnerstvo. Menimo, da bomo le tako zagotovili optimalno medijsko pokritost olimpijskih iger in s tem olimpijskih vrednot, ki bodo lažje in v večji meri dosegle najširše evropsko občinstvo preko vseh možnih platform.«

J. B. Perrette, predsednik družbe Discovery Networks International, je dodal: »Pred letom dni smo prevzeli Eurosport in si začrtali dolgoročno strategijo, s katero bomo oživili in okrepili celotno našo mrežo in vse blagovne znamke. Eurosport ima vso tehnično opremo in znanje, da spremlja in prenaša olimpijske igre v 50 državah, v 20 jezikih in na več platformah hkrati, kar je za ljubitelje športa nedvomno velika zmaga. Veseli in počaščeni smo, da smo postali partner ene najbolj priznanih in močnih blagovnih znamk na svetu, ki ne samo da ustvarja največji športni dogodek na svetu, ampak z nami deli tudi DNK. In ta je v tem, da je naš skupni primarni cilj ta, da ljudi zabavamo in v njih prebujamo ljubezen ter strast do športa.«

Pogodba o partnerstvu zajema zimske olimpijske igre v Pjeongčangu leta 2018 in olimpijske igre v Tokiu leta 2020, prav tako pa tudi OI leta 2022 in 2024, za katere gostitelji še niso izbrani.