• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kakšno je stanje na trgu revijalnega tiska?

Mednarodno združenje založnikov revij (MPA) je nedavno izdalo poročilo Magazine Media Factbook 2015, v katerem so zbrani statistični podatki o trgu revijalnega tiska. Med zanimivimi ugotovitvami je tudi ta, da se je število bralcev revij v prvem trimesečju letošnjega leta povečalo za 10 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem leta 2014.

Foto: dreamstime

Poročilo Magazine Media Factbook 2015, ki si ga lahko prenesete s te povezave, vključuje tudi podatke nedavne raziskave Magazine Media 360° Brand Audience Report kot tudi podatke in trende iz drugih virov, ki kažejo na rast, živahnost in privlačnost tiskanih in digitalnih edicij revij, aplikacij blagovnih znamk revij in njihove pojavnosti v družbenih medijih.

Poročilo med drugim ugotavlja, da tiskane revije prebira kar 91 odstotkov odraslih Američanov, da revije v večji meri prebirajo mlajši od 35 let kot starejši, da kar 95 odstotkov mlajših od 25 let bere revije in da so bralci digitalnih edicij revij mlajši, bolj izobraženi in bolje situirani od povprečnega Američana.  Delež odraslih Američanov, ki prebirajo digitalne edicije revij, se je v zadnjih treh letih povečal kar za štirikrat, število obiskovalcev mobilnih spletnih strani revij pa se je v prvem letošnjem četrtletju povečalo za 65 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Odločevalci v gospodinjstvih, ki vplivajo na nakupe, cenijo in pozdravljajo oglase v revijah v večji meri kot televizijske oglase. Blagovne znamke dosegajo večjo naklonjenost in nakupno namero pri oglasih v revijah kot na televiziji. Potrošniki naj bi tudi bolj zaupali revijam kot televiziji, kaže poročilo, in revije naj bi jih tudi bolj navdihovale in vplivale nanje kot televizija.