• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Večer in Tovarna podjemov strateška partnerja pri programu Start up Maribor

Medijska hiša Večer in Tovarna podjemov sta postali dolgoročni strateški partnerici v okviru programa Start:up Maribor. Cilj strateškega partnerstva je združitev moči medija in podjetniškega inkubatorja za podporo startup podjetništvu na mariborskem območju. Prva startup ekipa pod okriljem programa Start:up Maribor, s katero začenja Večer aktivno sodelovati, je Foreach Solutions, ki je razvila rešitev za geolokacijsko oglaševanje LAMA.

Podpis pogodbe o strateškem partnerstvu med Večerom in Tovarno podjemov. Z leve proti desni so Miha Klančar (Večer), Matej Rus (Tovarna podjemov) in Mitja Galun (Foreach Solutions). (Foto: Andrej Petelinšek, Večer)

Miha Klančar, izvršni direktor marketinga in prodaje pri Večeru, je na včerajšnji novinarski konferenci v Mariboru povedal, da bodo skupaj s Tovarno podjemov raziskovali, razvijali in implementirali nove inovativne storitve v podporo startup podjetništvu. »V okviru programa Start:up Maribor bomo oblikovali podjetniški paket Večera. Namenjen bo posebni ciljni skupini startup ekip oziroma podjetij, izbranih od Večera, ki jim bomo pomagali s promocijo, investicijskimi vlaganji vanje in drugimi specializiranimi storitvami,«je dejal Klančar. Matej Rus, direktor Tovarne podjemov, je dodal, da bodo s sodelovanjem Večera lahko močno okrepili aktivnosti programa Start:up Maribor, saj jih bodo nadgradili s specifičnimi storitvami za startupe, ki jih lahko ponudi medijska hiša.

Prva startup ekipa pod okriljem programa Start up Maribor, s katero začenja Večer aktivno sodelovati, je Foreach Solutions. Njeni štirje člani so študenti FERI Univerze v Mariboru, ki so s svojo inovativno rešitvijo za geolokacijsko oglaševanje LAMA zmagali na nedavnem tekmovanju Imagine Cup Slovenia v kategoriji inovacij. Kot je pojasnil njen predstavnik Mitja Galun, LAMA predstavlja enotno platformo za oglaševanje, ki jo lahko uporabljajo oglaševalci iz različnih gospodarskih panog. »LAMA je sodoben oglaševalski sistem, uporablja najnovejše komunikacijske tehnologije in sledi trendom oglaševanja v 21. stoletju,« je dodal Galun. Med glavnimi prednostmi partnerstva z Večerom izpostavlja poslovne stike, izkušnje in njegovo prepoznavnost.