• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Glasbenik Will.i.am novi ambasador časopisa Wall Street Journal

Ameriški poslovni časopis Wall Street Journal je za obraz svoje nove mednarodne oglaševalske akcije izbral ameriškega glasbenika in glasbenega producenta Will.i.ama, ki spodbuja ljudi k branju časopisa.

Will.i.am bo skupaj z ameriško modno oblikovalko Tory Burch posredoval sporočilo, da so naročniki na Wall Street Journal (WSJ) »ambiciozni ljudje«, kot poroča portal The Drum. Akcija se najprej začenja v tiskanih in digitalnih medijih, nekoliko kasneje pa sledijo še tv-oglasi in zunanje oglaševanje.

Po besedah Suzi Watford, glavne direktorice marketinga družbe Dow Jones, ki izdaja Wall Street Journal, oglaševalska akcija izpostavlja vrednost, ki jo prinaša to, da si nekdo vzame čas za prebiranje tega časopisa, ne glede na to, kako zaposlen je. »Prav tako potrjuje, da naročnina na WSJ pomeni, da ste se pridružili skupnosti drugih ambicioznih ljudi, ki so radi v ospredju. Naši naročniki so v zelo dobri družbi.«