• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spletni iskalniki najbolj zaupanja vreden vir informacij

Edelman, največja svetovna agencija za odnose z javnostmi, v svoji raziskavi iz novembra 2014 razkriva slabo novico za tradicionalne medije: spletni iskalniki so postali najbolj zaupanja vreden vir novic, tradicionalni mediji pa se morajo zadovoljiti z drugim mestom.

Foto: dreamstime

Edelman v svojem poročilu ugotavlja, da 64 odstotkov spletnih uporabnikov po svetu najbolj zaupa spletnim iskalnikom kot viru informacij (v letu 2013 je bilo takšnih 63 odstotkov uporabnikov), medtem ko tradicionalne medije kot najbolj zaupanja vreden vir informacij izpostavlja 62 odstotkov uporabnikov (še v letu 2013 jim je najbolj zaupalo 65 odstotkov uporabnikov). Hibridni mediji, tisti, ki združujejo tradicionalne in spletne različice, so na tretjem mestu, saj jih kot najbolj zaupanja vreden vir informacij izpostavlja 53 odstotkov vprašanih. Skoraj polovica vprašanih (48 odstotkov) najbolj zaupa družbenim medijem kot viru novic in informacij (v letu 2013 je bilo takšnih 45 odstotkov), lastnim medijem kot viru informacij pa je še leta 2013 zaupalo 44 odstotkov, lani pa že 47 odstotkov vprašanih.

Spletni iskalniki ostajajo najpomembnejši vir informacij spletnih uporabnikov, ko gre za poslovne informacije, pri čemer jih kot takšne izpostavlja 31 odstotkov vprašanih (v letu 2013 29 odstotkov). 22 odstotkov spletnih uporabnikov poslovne informacije najraje poišče na televiziji, 21 odstotkov pa se jih po poslovne novice najprej zateče k časopisom, kar je za 4 odstotne točke manj kot leta 2013.

Po oceni spletnega analitičnega portala eMarketer se bodo vložki oglaševalcev v iskalni marketing v letošnjem letu povečali za 12,2 odstotka in dosegli 25,66 milijarde dolarjev (22,73 milijarde evrov). V naslednjih letih bo rast tovrstnega oglaševanja stabilna, narekovali pa jo bodo predvsem iskalniki na mobilnih napravah in lokalni spletni iskalniki. Iskalno oglaševanje na namiznih in prenosnih računalnikih se bo do leta 2018 vsako leto zmanjševalo, medtem ko se bo mobilni iskalni marketing do tega leta povečal za 12,84 milijarde dolarjev (11,37 milijarde evrov).

 

Vir: eMarketer