• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tajska, Malezija in Brazilija z najbolj digitalno usmerjenimi prebivalci

Tajska, Malezija in Brazilija imajo najbolj digitalno usmerjene prebivalce na svetu, kaže nova raziskava GlobalWebIndex (GWI) o potrošnji digitalnih in tradicionalnih medijev. Prebivalci omenjenih držav namreč v povprečju na spletu preživijo kar 8 ur na dan, medtem ko je svetovno povprečje 6,1 ure.

Foto: dreamstime

Glede na to, koliko časa namenjajo tako spletnim kot tradicionalnim medijem, med državami obstajajo ogromne razlike – medtem ko jim na Tajskem posvečajo celo 14 ur na dan, jim na Japonskem le 7 ur.

Tudi raziskava GWI potrjuje, da ljudje po svetu več časa namenjajo spletu kot pa tradicionalnim oblikam medijem. To sicer ne velja za Veliko Britanijo, Avstralijo, Poljsko, Nemčijo, Nizozemsko in Francijo, kjer še vedno prevladuje potrošnja tradicionalnih medijev.

Televizija ostaja najbolj priljubljeni posamični medij, ki mu ljudje na svetovni ravni namenjajo v povprečju 2,6 ure na dan. Narašča tudi uporaba spletne televizije, ki jo v povprečju gledajo 0,7 ure na dan. Najmanj časa televiziji namenjajo Kitajci, in sicer 2,2 ure, a so po drugi strani drugi največji potrošniki spletne televizije na svetu (1,03 ure).

Mobilne naprave imajo že skoraj tretjinski delež v potrošnji spletnih medijev, kar je za 22 odstotnih točk več kot leta 2012. Na nekaterih hitro rastočih trgih, kot so Savdska Arabija, Tajska in Združeni arabski emirati, je delež mobilnih medijev celo več kot 40-odstoten.

V vsaki preučevani državi so družbena omrežja prevladujoča spletna aktivnost. Družbenim omrežjem in blogom ljudje po svetu v povprečju namenjajo 2,5 uri na dan, kar je nekaj več kot 40 odstotkov vsega časa, ki ga preživijo na spletu. Najbolj so družbena omrežja priljubljena v Braziliji, na Filipinih, v Maleziji, Argentini in Mehiki, kjer jim ljudje namenjajo več kot 2,75 ure na dan, medtem ko jim v Franciji, Nemčiji, na Nizozemskem in Japonskem namenjajo približno pol ure manj, torej nekaj več kot dve uri dnevno.

 

Vir: M&M Global