• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Discovery z večinskim deležem v Eurosportu

Vodilna svetovna družba na področju plačljive televizije Discovery Communications je končala s prevzemom večinskega deleža v podjetju Eurosport International, vodilni evropski medijski hiši za športne vsebine. V okviru strateškega partnerstva s francosko medijsko družbo TF1 Group, lastnico Eurosporta, ki sta ga sklenila decembra 2012, je Discovery svoj delež povečal z 20 na 51 odstotkov.

Z vključitvijo šestih plačljivih kanalov, ki jih ponuja Eurosport (Eursport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific in Eurosportnews), je Discovery Communications tako prisoten že v več kot 210 globalnih televizijskih mrežah, s čimer doseže 2,7 milijarde stalnih naročnikov. »Eurosport je popoln strateški člen za povečanje tržnega deleža, krepitev vezi z oglaševalci in podružnicami ter prinašanje vsebin predanim gledalcem po vsem svetu,« pravi David Zaslav, predsednik in direktor podjetja Discovery Communications, ki si od prevzema obeta še večjo mednarodno rast na področju plačljive televizije in ustvarjanje dolgoročne vrednosti za delničarje.

Kot so sporočili iz Discoveryja, nameravajo z dolgoročnimi in strateškimi naložbami okrepiti in razširiti športne programe in storitve, ki jih ponuja Eurosport, in tako doseči še več gledalcev.