• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali oglaševanje v časopisih resnično deluje?

Da bi dobili potrditev, ali oglaševanje v časopisu resnično deluje, so se v časopisni družbi Večer lotili zanimivega eksperimenta, v katerem so sodelovali naključno izbrani mimoidoči v mariborskem nakupovalnem središču.

Mimoidoče v nakupovalnem središču so povabili na kviz, pri čemer so jih za pet minut osamili. Da bi se sprostili, so jih povabili k poslušanju glasbe in jim nastavili časopis. Po petih minutah so se preizkusili v kvizu, pri čemer je izvajalce eksperimenta presenetilo število pravilnih odgovorov, saj je bilo med stotimi vprašanji kar 94 pravilnih odgovorov. Pri tem so prišli do za marsikoga presenetljive ugotovitve, da so ljudje odgovore poznali zaradi oglasov v časopisu, ki so ga prelistali v petih minutah.

Pri Večeru so v sodelovanju z agencijo Publicis o eksperimentu pripravili kratek film in na koncu pozvali oglaševalce, naj »oglašujejo učinkovito«.