• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Trusted Brand 2014: Slovenske novice, Pop TV in Val 202 so najbolj zaupanja vredne medijske znamke

Revija Reader's Digest, ki jo v Sloveniji izdaja založba Mladinska knjiga, je med Slovenci že osmo leto zapored izvedla raziskavo Trusted Brand, ki je pokazala, katerim blagovnim znamkam in osebnostim najbolj zaupamo.

Med medijskimi blagovnimi znamkami so najbolj vredni zaupanja Pop TV, ki ji najbolj zaupamo med vsemi televizijskimi postajami, Slovenske novice, ki so po zaupanju Slovencev prve med dnevnimi časopisi, in Val 202 kot zaupanja najbolj vredna radijska postaja.

Kot kaže raziskava Trusted Brand, Slovenci o blagovnih znamkah raje delimo slabe kot dobre izkušnje. Z več kot petimi prijatelji delimo 65 odstotkov slabih izkušenj z blagovno znamko in 61 odstotkov dobrih izkušenj. Za primerjavo: med Evropejci o svojih slabih izkušnjah z blagovno znamko najraje razpravljajo Francozi, ki delijo kar 73 odstotkov slabih izkušenj.

Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so poleg naštetih medijskih še naslednje znamke po posameznih kategorijah: Renault (avtomobili), Gorenje (gospodinjski aparati), HP (osebni računalnik), Nokia (mobilni telefon), Mobitel (ponudnik mobilne telefonije), Canon (kamera, fotoaparat), Sonček (turistična agencija), NLB (banka), Mastercard (plačilna/kreditna kartica), Zavarovalnica Triglav (zavarovalnica), Siol (ponudnik internetnih storitev), Petrol (bencinski servis), Cedevita (vitaminski dodatki), Lekadol (protibolečinske tablete), Lekadol Plus C (tablete za lajšanje prehlada), Head & Shoulders (izdelki za nego las), Max Factor (ličila), Nivea (negovalna kozmetika za kožo), Ariel (pralni prašek), Nestlé (proizvajalec kosmičev za zajtrk), Fructal (sokovi), Lego (ponudnik igrač), Zala (ustekleničena voda), Laško (pivo), Barcaffe (kava), Ljubljanske mlekarne (mleko),  Rama (margarina), Mercator (nakupovalni center), Dormeo (ležišča), Jupol (barve za dom), KD (investicijske družbe in vzajemni skladi),Telekom Slovenije (ponudnik telekomunikacijskih storitev), Knorr (instant juha), 1001 Cvet (čaj), AJM (proizvajalec oken in vrat), GEN-I (ponudnik energije) in Svet knjige (knjižni klub).

V petih kategorijah so bralci revije Reader's Digest za zaupanja najbolj vredne osebnosti v Sloveniji imenovali Slavka Bobovnika (tv-voditelj), Jurija Zrneca (igralec), Tino Maze (športnica), Jana Plestenjaka (glasbenik) in Iva Boscarola (poslovnež). 

Letošnjo raziskavo Trusted Brand, ki je bila izvedena v desetih evropskih državah, je revija Reader's Digest organizirala po vsem svetu že štirinajstič zapored, Slovenija pa je bila vanjo vključena že osmo leto. Svoja mnenja o zaupanja najbolj vrednih blagovnih znamkah in osebnostih je podalo nekaj manj kot 18 tisoč Evropejcev, od tega tisoč Slovencev – naročnikov revije Reader's Digest Slovenija.