• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ob svetovnem dnevu radia Egta izpostavlja pomen tega medija za oglaševalce

13. februar je svetovni dan radia, ki ga obeležujemo zadnja tri leta. Unesco je namreč na zasedanju 36. generalne skupščine novembra 2011 ta datum razglasil za svetovni dan radia, saj je bil 13. februarja 1946 ustanovljen radio Združenih narodov. Ob tej priložnosti je organizacija Egta, ki zastopa evropsko radijsko in televizijsko oglaševalsko panogo, predstavila akcijo, v kateri v ospredje postavlja moč radia.

V tokratni oglaševalski akciji Egta izpostavlja glavno lastnost radia, da vsakemu poslušalcu nudi edinstveno izkušnjo, hkrati pa posreduje sporočila milijonom ljudi s pomočjo enega redkih resnično množičnih medijev, ki so na voljo oglaševalcem, kot pravijo v združenju. S pomočjo treh radijskih spotov Egta predstavlja sposobnost radia, da »ustvarja podobe na platnu naše domišljije«. Ob tej priložnosti so ustvarili tudi posebno spletno stran egtaradioday.com, ki poudarja največje prednosti radia: velik doseg zelo angažiranega občinstva, ugodno ponudbo za oglaševalce, njegovo kreativno moč in inovativnost. »Obiskovalce vabijo, naj odkrijejo izbor primerov najboljših praks, povezanih s promocijo radia kot medija in radijskih blagovnih znamk,« sporočajo iz Egte.

»Vse komercialne in številne javne radijske postaje so močno odvisne od oglaševalskih prihodkov, zato je nujno, da oglaševalci in njihove medijske agencije prepoznajo resnično vredost tega medija, ki jim pomaga pri izgradnji njihovih blagovnih znamk in povečanju prodaje,« so še dodali pri Egti.