• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V letu 2013 so mediji največkrat poročali o Googlu – in ne o Applu

Po podatkih finančno-analitične družbe Dow Jones je Google v letošnjem letu premagal Apple po številu medijskih objav.

Foto: dreamstime

Dow Jones je v svoji raziskavi, katera podjetja so v letu 2013 dosegla največjo publiciteto, ugotovil, da je bil to spletni gigant Google, o katerem je bilo napisanih 123.769 člankov. S tem je prehitel tehnološko podjetje Apple, ki se je s 120.451 člankom uvrstilo na drugo mesto. Število člankov o Applu se je letos sicer zmanjšalo kar za 27 odstotkov v primerjavi z letom 2012. Na tretjem mestu je pristal še en računalniški gigant, Microsoft, s 84.174 objavami. Med prvo deseterico so še Bank of America (70.785 člankov), Boeing (61.800), Citigroup (59. 276), BP (53.231), Goldman Sachs (51.174), Deutsche Bank (50.069) in IBM (48.734 člankov).

Vir: The Drum