• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Podjetje za vsebinski marketing ustvarja uredništvo s 500 novinarji

NewsCred, podjetje za vsebinski marketing, ki je bilo ustanovljeno pred šestimi leti v New Yorku, bo ustvarilo svoje lastno uredništvo, v katerem bo dobilo delo kar 500 novinarjev. NewsCred je sicer najbolj znan po tem, da vsebine iz svetovnih revij in časopisov, kot sta The Economist in New York Times, pod licenco trži blagovnim znamkam.

Foto: dreamstime

Novinarji, fotografi, snemalci in digitalni umetniki, ki jih bo najel NewsCred, bodo za blagovne znamke ustvarjali izvirne vsebine. Kot piše Mashable, podjetje zelo skrbno izbira svoje novinarske sodelavce, njihovo plačilo pa je zelo spodobno – za blogerski zapis dobijo najmanj 500 dolarjev, za članek pa 1.000 dolarjev. Novinarji dobijo 100-odstotno provizijo za tovrstne članke. Kot so za Mashable povedali predstavniki NewsCreda, je takšna vsebina dodana vrednost za blagovne znamke, medtem ko osnova njihovega poslovanja ostaja licenciranje lastne programske platforme, ki jo lahko blagovne znamke uporabijo, da povečajo svoj marketinški doseg.

»Ponosni smo, da ustvarjamo mrežo najbolje plačanih svobodnih novinarjev, kar dokazuje našo zavezo k rasti in trajnostni prihodnosti novinarstva,« je v sporočilu za javnost izjavil Shafqat Islam, direktor in soustanovitelj NewsCreda.

Podjetje si je za cilj zastavilo sodelovati s 500 novinarji – trenutno jih zanj dela le peščica, ki pišejo tudi za tako ugledne časopise in revije, kot so New York Times, Wired in The Atlantic.

Med naročniki NewsCreda so številne mednarodne blagovne znamke, kot so Pepsi, Visa, Toyota in General Mills. Podjetje ima na razpolago 4.000 različnih virov vsebin, ki jih blagovne znamke kupujejo v marketinške namene. Pepsi je na primer NewsCredove članke uporabil za spletno stran Pepsi Pulse, kjer so objavljene najnovejše zgodbe iz pop kulture, ki krožijo v družbenih medijih.

Pri NewsCredu pravijo, da se je povpraševanje blagovnih znamk po tovrstnih vsebinah izjemno povečalo, kar dokazuje tudi kar 11-kratno povečanje njihovih prihodkov v letu 2012. Toda, kot piše Mashable, takšna rast vsebinskega marketinga sproža tudi nova etična vprašanja za založnike. Predstavniki NewsCreda med drugim navajajo svojo vizijo, da bodo blagovne znamke lahko uporabljale članke iz nekaterih partnerskih publikacij. V teoriji bi to pomenilo, da bi lahko Visa uporabila ekskluzivne avtorske vsebine iz New York Timesa in si jih preprosto prisvojila in uporabila pod svojim imenom. »Pri tem ni jasno, koliko od NewsCredovih 4.000 partnerjev bi se strinjalo s takšnim dogovorom,« so še zapisali pri spletnem portalu Mashable.

 

Vir: Mashable