• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalci radiu namenjajo premalo sredstev

Petina vseh oglaševalskih proračunov bi morala biti namenjena radiu in ne le 6 odstotkov teh sredstev, kolikor jih oglaševalci zdaj namenjajo temu mediju, so prepričani v britanskem Uradu za radijsko oglaševanje (Radio Advertising Bureau, RAB).

Foto: dreamstime

Trditev RAB o preskromnih sredstvih, namenjenih oglaševanju na radiu, temelji na analizi 2.000 posamičnih medijskih kampanj med 517 različnimi akcijami za blagovne akcije. Simon Redican, direktor RAB, pravi, da je pri raziskavi ključno, da uporablja ekonometrične podatke, pridobljene s strani medijskih agencij, s tem pa zagotavlja »najnatančnejši pogled na donosnost naložbe v radijsko oglaševanje na svetu.« »Ko Martin Sorrell pravi, da je ekonometrija sveti gral oglaševanja, ste lahko prepričani, da ji agencije namenjajo veliko pozornosti,« je povedal za revijo The Drum.

Raziskava ugotavlja, da radijsko oglaševanje prinaša 7,7-odstotno donosnost naložbe, kar je na drugem mestu, takoj za televizijo, in pred tiskanimi oglasi, zunanjim oglaševanjem in spletnim oglaševanjem.

Redican upa, da bodo takšne ugotovitve spodbudile oglaševalce, da ponovno raziščejo oglaševalske platforme z »bolje dokazano« donosnostjo na naložbe, kot jo imajo nove, digitalne platforme. »Podatki dajejo podjetjem pomembno sporočilo – da bi zagotovili največjo donosnost na naložbe, bi morali oglaševalci 20 odstotkov svojih oglaševalskih proračunov nameniti radiu,«  pravi Redican.

 

Vir: Warc